• flinx

Midsommargänget III

Nix - ingen fläta men mannen påstår att jag snarkade när jag somnat. Ingen pnktlig knodd igår. Och det känns väl inte som om det direkt trycker i grenen idag heller. Ska ev till vänner på fika i em. Har ställt undan symaskinen nu då jag är klar med alla pysselprojekt och har gett mig på den digitala världen och fingrar på teknikparken hemma. Har ju fortfarande inte helt bekantat mig med nya alltiett skrivarscannern och tillhörande fräsardator + mp3spelare.

Nix inga akrobtiska övningar än! Eller marängsviss eller för den delen.

Såg Melodifestival och början av Lammen igår. Sen insåg jag att sömn nog är bättre och kojade vid 23-snåret.

Latte Elin... det ska jag nog ta mig en. Och jag tyckte det mesta var tarmbubbel vid den tiden!

• flinx

Ett nyvaket goförmidda! Sov som en prinsessa inatt (igår inte så bra alls - undra varför det skiljer så) så snart kanske det är på G, who knows. Man blir så mkt trevligare när man sovit ordentligt. Ska till bm idag, sista schemalagda träffen vi haft. Jag sa ju till henne förra måndagen att vi nog skulle ses igen om en vecka...

Ullared... var ju hemma hos vänner igår och fikade och ett par, som oxå har barn på g, hade varit där tre ggr och "det var visst inga köer" och "man hittade massa bra saker." Yeah right. Jag har inte känt nåt behov men om vi tar en västkust träff till sommaren kan ni ju sticka dit! Jag sätter en viss stolthet i att inte ha varit där!
    Annars funderar jag ju på denna tjänst för att fixa en schysst personalrabatt!
    www.jula.se/Butik/docs/dokumentmall.asp&id=7

Munter - visst är det dyyyrt! med brillen och linser! Man kanske ska investera i en operation ändå - måste ju löna sig.

Oz - viktnedgång! tjoho vad du är bra! Jag har varnat maken att det kommer bli en diet på kyckling och sallad när detta är över. Just nu frossar han å mina vägnar i glass, bullar och cola. Och har lgat ner träningen nästan helt... Men allt blir lättare med våren!

• flinx

Tror inte det blir barn idag men snart har jag slut på projekt så då blir det långpromenader och trappwalking + färdknäpp, marängsviss, scarface! Samtidigt!

• flinx

Sorterar lite digitala filer - och ger blommor ny jord men sen kommer jag och hjälper er med era projekt! Man ska alltid vara ledig så här så man får sånt gjort! På semestern sitter man ju knappast inne med tråk-projekt!
    Uhh... HG - nu får du mig vilja knipa lite till! Pliis, berätta bara om söta smajl och sånt!

• flinx

just det bebbe, fl kanske har magisk räkning, _den rätta_!

• flinx

Jag får äta upp vad jag sa om gubb-slalom. Gubben Nyberg ligger trea efter första åket! Bra åkt!

• flinx

Flodis - stomatoltjejen! Jag brukar oxå få mig en åthutning vad det gäller tandborstteknik - jobbar alldeles för hårt med borsten...

Skönt med v 13 Bebben! soon there!

• flinx

Skit i Anna W!
    Men tar han inte flaska? Kan inte mannen ge honom flaska och du får sova en timma iallafall? Kanske ett skitråd från en okunnig men... vill ju att du ska må bra HG! Jag tror jag har läst tillräckligt för att veta att det INTE beror på att du är en kass morsa - endel hare tur med amningen och sovandet och endel har inte, basically. Du är en grabbens bästa supermorsa - det är ju dig han vill vara nära jämt!

Svar på tråden Midsommargänget III