• flinx

Midsommargänget III

Nu försvann Prickens bild och du är inte klickbar??

• flinx

Men betala 20 spänn.... nja... Kanske vi ska kopiera kalendern och göra egna gravokalendrar där det är gratis...

• flinx

Jag har förresten printat min kalender och fogat ihop med lite bilder så min gravning är dokumenterad för eftervärlden! Ni finns med i form av fabträff-bilder! Snacka om en grej man bara gör med första ungen och om man går över tiden...

Jag tror jag inte jag sett ett album där jag finns med men så är jag ju näst sist i en större skara...

• flinx

Gör inte en Binkis nu... börja kröka och röka under köksfläkten för att slippa pappersexercisen!

• flinx

OK - om du nu vill veta så är Lill-Flinxen mkt lugnare ikväll än igår kväll.... eh eh spännande va???

• flinx

Pricken - kan du ge oss lite länkar till dina vagn-funderingar??

• flinx

Frågan är hur beredd mannen är! Jag är rädd jag kommer bli pissed när han freakar!

• flinx

Jag är en filbunke! (just nu...)

_Han_ slutade andas när vi såg brittiska dokumentären igår och de zoomade in på ett huvud på väg ut. Jg petade på honom och sa "andas"...

• flinx

Näe vars - jag är en taskmört - fördelen med att gå över tiden är att man blir ännu mer beredd. Och snart kommer vi väl gå över till att bli otåliga! Inget som inte för med sig nåt gott!

Nu till nåt helt annat: Ni som tankar hem musik och filmer, varifrån gör ni det? Vart finns bäst utbud? Jag vill ju tanka upp min mp3spelare!

Svar på tråden Midsommargänget III