• flinx

Midsommargänget III

Just nu är det lite buff från både LillFlinxens fossingar och händer. Brukar alltid vara mer fart på kvällen. Tar efter sin fars släkt som är kvällsmänniskor! För nån timma sen var det hicka och buffar samtidigt! Så nån mindre aktivitet ikväll är det inte. Fast bm sa att man inte kunde gå efter det heller.

• flinx

Måste hitta nåt gammalt band för DH eller dokumentären ikväll! Annars ska jag nog se Pianot som mannen hittade i fyndlådan på Maxi. Har för mig att det var en riktigt bra rulle. Om inte annat så för musikens skull. Eler var det bara ledmotivet som var bra?

• flinx

Lill-flinxen bökar runt så jag tror ankomst inatt är en högoddsare. Igår gick jag och lade mig på tok försent (efter 01) så nu ska jag nog natta. Man bör väl vara utvilad om man ska krysta ut en _helikopter_!

Binkan! Party med mannen under köksfläkten låter bra mkt roligare än papperssortering! Kommer till dig när jag är klar hos Butter/Munter!

Jag frossar just nu i smågodis och har ikväll även klämt en semla. Allt med ursäkten att man förbränner sååå måånga kalorier under förlossningen!!

• flinx
    Mini - Höga odds: INTE sannolikt / Låga odds: sannolikt!

Så som jag trodde - ingen action än.

Soligt kallt och vackert i Götet idag! Äntligen! Det blir prommis med vovven!
  • flinx

DH till frukost + en balja kaffe? Japp det låter bra!

• flinx

Tyvärr har jag köpstopp av tidigare nämnda anledning!

Nä, igångsättning sker inte förrän efter 3 veckor här. Änsålänge räknas jag nog in i den naturliga felräkningsmarginalen. Det där datumet man får är ju liksom inte så himla vetenskapligt men visst, man hänger upp sig på det!

Mitt midjemått ligger i lä Surfer (Tack och lov!) 104 cm. 4 dec till.... jeeees.

Bråkar med min skrivare. Fanskapet vägrar vid ungefär var tredje sida- teknik-skräp!

Hunden har fått sig en kortis - solen hann försvinna dock.

Bullar Toca! Sounds nice!

Elefant. Pyttsan! Maggen hade faktiskt inte ökat senaste veckan. Normalt sa bm. Bra säger jag! Lagom är bäst! Och det där med helikopter kom från HG!

• flinx

Jag kör gamla!

Och ang knodd-besked så har jag ju de flestas nummer numera i min mobil så jag lovar att ni kommer få ett gruppsms när det finns nåt att berätta! Lite tradigt. börjar ju få slut på projekt... snart blir det trappor! Men man kanske ska vänta ut OS!

Svar på tråden Midsommargänget III