Midsommargänget III
Arkitekt borde jag absolut ha blivit!
Arkitekt borde jag absolut ha blivit!
Han ar en emotionell drommare som tycker om att filosofera och skriva dikter. Dessutom sa tycker han om att stada, laga mat, tar tid pa sig i badrummet, ar varsta drama queenen etc etc. Ocksa alskar han att umgas med mig, vi ar som tva lekkamrater nar vi umgas.
Om det ar att bejaka sin feminina sida sa gor han det
Internet sex later trevligt!
Ozzy, kom pa fest i Paris sa kan du fa roka pa, det ar alltid nagon som rullar en joint vid festliga tillfallen.
Jag vet inte, men jag tycker nastan att det verkar som att jag blir mer bakis pa vin an pa sprit. Jag korde bara caipirinahs en kvall och madde sa himla bra dagen efter. Med vin kanns det som att jag kan bli jattebakis bara pa nagra glas.
Eller sa inbillar jag mig bara
Flinxan's in the house!
En till som har anmalt sig till weed party i Paris , nu ar ni tva! Man maste prova gras i paris, det gar ingen annanstans!
wohooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Sjalv skulle jag hellre vilja testa konstiga svampar!
Ja just det, sa var det med vin!
Sitter har och kommer ihag Ser mig sjalv pa dagis sittandes pa golvet ikladd senapsgula kalabyxor som var bajsbruna i grenen och full fard att spela russinleken. Det var sa spannande sa jag holl pa att kissa pa mig och tank vad goda just de russinen var!
Fick en flash for att jag at russinbrod, det ar sa skont nar sa starka minnen hastar forbi tycker jag.
Harligt att se din nuna har CM! wohooooooooooo
Just pa din presentationsbild har du dock glomt att platta haret
Har atit stinas kyckling och nu dricker jag nyponsoppa, handlade pa IKEA igar
Skont att hora att du tycker att din snubbe ar lite bogig ocksa. Fast jag tror att jag gillar lite bogiga killar, jag menar jag ar ju inte sa speciellt tjejig heller tror jag och inte ett dugg romantisk men det kanske inte har med saken att gora. Romantik ar val ett helt kapitel for sig antar jag.