Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Ah vad roligt ni hade har igar, nu angrar jag att jag inte kom in och sa hej! Lyckopiller ar dessutom en utav mina favoritamnen, gar fore p-piller tom

I hate lyckopiller! Eftersom jag kom for sent till debatten sa nojer jag mig med det

• Coccinelle

Och vart ar du pa vag om jag far fraga young lady?

• Coccinelle

I natt dromde jag att jag var pa vag hem fran brasilien, jag grat for att jag ville stanna kvar... Onodig drom!

• Coccinelle

Och jag kan folja med som sallskap!

• Coccinelle

Ah Costa Rica! Nice Lite sol skulle verkligen inte vara helt fel!

Nej det blev inget disco, vi var sa himla trotta bada tva! Jag har sovit massor sedan i torsdags, kanske lite baksmalla fran att ha jobbat jarnet sedan i julas

Idag ska jag dock ta itu med stadning och sedan gympa lite, ha beauty salon ocksa om jag hinner. Jag har fatt finnar i ansiktet och ar knottrig pa brostet, inte alls bra! Jag forknippar det med sporten, man far finnar av att sporta!!!

• Coccinelle

Jag tycker att vi alla borde skriva in oss pa kladdkaketavlingen! wohooooooooooo

• Coccinelle

Tanten, haller med de andra om att du verkligen borde byta jobb om nu sondagsangesten ar relaterad till just det har jobbet. Bra att du har flytten att se fram emot

Jag har aldrig haft just sondagsangest, jag alskar mandagar for da far man en kansla av att borja om
    Daremot sa ar jag en rastlos skal ofta fylld av oro, det finns alltid nagot att oroa sig for

• Coccinelle

Wow! Fatta att en moderat av manligt kon har skrivit det dar!!! Kanske hander det har om si sadar en 20ar....

• Coccinelle

Kommer med ett inlagg sa har helt apropa angaenda mangden av matintag under graviditet. Sag ett program dar de slog hal pa medicinska myter och att man ska ata for 2 nar man ar gravid ar alltsa bara en myt fast det visste val typ alla utom jag
    Det var sant en gang i tiden, dvs under medeltiden nar de flesta var fattiga och undernarda. Da sa man att kvinnan skulle ata dubbelt sa mycket under graviditeten och det ar det som har hangt kvar.
    Doktorn sa att i vi i vastvarlden i dag absolut inte behover ata mer an vanligt under graviditet. Hon sa aven att den storsta anledningen till att myten fortfarande hanger sig kvar ar att det passar oss... det ar lampligt med ett bra skal for att ge utlopp for gourmandise

• Coccinelle

Surfer, klanning i korsettmodell rekommenderas starkt, om jag fick gora om brollopet sa skulle jag valja korsettmodell + axelband.
    Men du har redan valt klanning, vad ar det for modell? Vi skulle fa se kort, har jag missat det?
    Skona underklader ar viktigt!!!! Kor pa en skon korsett tycker jag, sitter uppe mycket battre an bara en bh utan axelband tex. Om du investerar i en bra korsett som inte bara ar fin utan ocksa snor at midjan lite sa kan du ju faktiskt anvanda den vid andra tillfallen ocksa.
    Last advice, borja leta i tid for det kan vara svarare an man tror! Jag sprang runt pa alla gallerior i Paris och hittade inte vad jag letade efter, slutade med att jag fick spendera 800kr pa en bh...

Marks det att jag tar brollopsplanerande pa storsta allvar I love!!!

Svar på tråden Midsommargänget III