Midsommargänget III
Jaså, Ramlösa igår Munter? Inget årgångsvin ?
Jag fick allt i mig lite rotwein igår, maken hade styrt upp värsta måltiden när jag kom hem från heldagskundbesök på kvällen. Nam! Fler vin-tisdagar åt folket!
Jaså, Ramlösa igår Munter? Inget årgångsvin ?
Jag fick allt i mig lite rotwein igår, maken hade styrt upp värsta måltiden när jag kom hem från heldagskundbesök på kvällen. Nam! Fler vin-tisdagar åt folket!
Skit, Oz! Även om jag säkert inte förstår dig lika väl som Munter, så förstår jag! Tycker som CM, skit i att åka med denna gången. För din egen skull.
Tjoohooo Munter! Stort grattis även här.
Ang vad man vågar prata om... min kollega har haft en tumör i magen som nu är bortopererad sedan en vecka tillbaks. Det är en kollega som jag har ganska bra kontakt med, men en annan kollega hade frågat uttryckligen (när han hintat ganska friskt) "det är väl inte cancer...?" och då hade han blivit jätteledsen och börjat gråta. Så jag har inte vågar fråga uttryckligen utan istället sagt typ"jag förstår att du går igenom nåt jobbigt, om du vill prata om det så vet du var jag finns". Nu är det ju bra (förhoppningsvis) och de har fått bort hela tumören, men först nu har vi pratat om det.
Hursomhelst, knepigt är det, hur man ska hantera sin och andras sorg.
Nog en kombination Timisen
Jaha, då har vi haft avtackningsfika för min enda vettiga kollega (nä, inte riktigt men nästan). Nu är man ensam tjej här igen...
He he, T din gamla krigsveteran!
Min aupairfamiljpappa hade en (riktig) skottskada i benet som såg ut som ett stort hål. Huga.
Jag har vart leeeedig idag! Woohoo, det har fan inte hänt på många år. Hade mycket tid i timbanken och hade planerat att leta bröllopsklänning idag, men när det löste sig så smidigt i helgen som gick så blev jag lixom ledig ändå. Har sytt gardiner med mor min som jag blev nöjd med.
Vad är milf då?
T, nu får vi nog snart be om en ny magbild...? Nyfiken på om den fortfarande är konvex (det är konvex som buktar inåt va...) eller hur mycket snyltarn syns.
Jaaaa just det, det känner jag igen. Det är den listan som typ Britney, Victoria Beckham och Emma Wiklund låg på när det var nån krönikesnubbe som skrev om det.
Fick du lära dig det av en KUND Elin?
Är det Josh nu igen Timis? Är han pappa?
CILF= Colleagues I´d like to fuck
NILF= Neighbours I´d like to fuck
He he moget. Det måste vara fredag.