Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Så har Timisen sällat sig till skaran som slängt råttsvansarna och blivit bra mycket snyggare med åren!

• Tant T

Men Timisen, det var Silvstedt som var blåst! Och som dessutom skulle intervjuas i fyrans Söndagmorgon av Tilde de Paula! He he! Tänk så fel det kan bli!

• Tant T

Däremot har nog tyvärr Tilde de Paula slutat äta för rätt länge sen... Mager som en speta, som min mamma skulle sagt!

• Tant T

Jag trodde inte ni var intresserade av ishockey härinne!
    Att Timisen inte är det framgår dock med all tydlighet!

Nope, Cocci, Tilde de Paula har blivit vald till Sveriges sexigaste!

• Tant T

Men Ozzy då...! *suck* För att ta det hela lugnt och metodiskt: vi pratar slutspel och kvartsfinaler och när hörde du senast talas om slutspel för division 4-lag (eller var nu AIK spelar nowadays...)?!! Vi snackar elitnivå och inte farmarlag, vi snackar 100.000.- i månaden och inte en fet smäll och löfte om att slippa sälja bingolotter nästa vecka och sist men inte minst så snackar vi 18-åriga supertalanger och inte ett gäng inkontinenta 50+are som använder klubban som gåstav och hellre drar roliga historier för motståndarmålisen än fyrar av ett slagskott så målisen inte kan annat än pysa iväg och köpa korv!
    Herrejösses...

• Tant T

Näää, det är klart att man ska hålla på "sitt" lag i både vått och torrt!!

• Tant T

Nej Bebbe, de tog sig INTE till slutspel!

*Sitter och klurar på ett illmarigt och syrligt svar till Timisen... Återkommer om en vecka eller två!*

• Tant T

Det är nu det har avslöjats att vi alla egentligen är ett gäng sunkiga äckelgubbar i 60+ generationen med brynja och ölkagge!

• Tant T

Försök du bara, jag må vara gravad men jag har fortfarande mukkler!!

• Tant T

Nu ska jag sätta mig på tåget och skuggboxas inför matchen med Timisen! Annars finns det väl alltid nån tandlös SJ-representant som man kan öva på i brist på Timisar!
    Bye for now!

Svar på tråden Midsommargänget III