Midsommargänget III
Så har Timisen sällat sig till skaran som slängt råttsvansarna och blivit bra mycket snyggare med åren!
Så har Timisen sällat sig till skaran som slängt råttsvansarna och blivit bra mycket snyggare med åren!
Men Timisen, det var Silvstedt som var blåst! Och som dessutom skulle intervjuas i fyrans Söndagmorgon av Tilde de Paula! He he! Tänk så fel det kan bli!
Däremot har nog tyvärr Tilde de Paula slutat äta för rätt länge sen... Mager som en speta, som min mamma skulle sagt!
Jag trodde inte ni var intresserade av ishockey härinne!
Att Timisen inte är det framgår dock med all tydlighet!
Nope, Cocci, Tilde de Paula har blivit vald till Sveriges sexigaste!
Men Ozzy då...! *suck* För att ta det hela lugnt och metodiskt: vi pratar slutspel och kvartsfinaler och när hörde du senast talas om slutspel för division 4-lag (eller var nu AIK spelar nowadays...)?!! Vi snackar elitnivå och inte farmarlag, vi snackar 100.000.- i månaden och inte en fet smäll och löfte om att slippa sälja bingolotter nästa vecka och sist men inte minst så snackar vi 18-åriga supertalanger och inte ett gäng inkontinenta 50+are som använder klubban som gåstav och hellre drar roliga historier för motståndarmålisen än fyrar av ett slagskott så målisen inte kan annat än pysa iväg och köpa korv!
Herrejösses...
Näää, det är klart att man ska hålla på "sitt" lag i både vått och torrt!!
Nej Bebbe, de tog sig INTE till slutspel!
*Sitter och klurar på ett illmarigt och syrligt svar till Timisen... Återkommer om en vecka eller två!*
Det är nu det har avslöjats att vi alla egentligen är ett gäng sunkiga äckelgubbar i 60+ generationen med brynja och ölkagge!
Försök du bara, jag må vara gravad men jag har fortfarande mukkler!!
Nu ska jag sätta mig på tåget och skuggboxas inför matchen med Timisen! Annars finns det väl alltid nån tandlös SJ-representant som man kan öva på i brist på Timisar!
Bye for now!