Midsommargänget III
Har ni sett bilderna från Oscarsgalan på Aftonbladet? Jag säger bara Charlize Theron!! _Så_ skulle jag vilja se ut!!
Rachel W känner jag egentligen inte till så där kan jag inte uttala mig!
Har ni sett bilderna från Oscarsgalan på Aftonbladet? Jag säger bara Charlize Theron!! _Så_ skulle jag vilja se ut!!
Rachel W känner jag egentligen inte till så där kan jag inte uttala mig!
Precis Surfer! Den i vit/benvit/champagne som brudklänning vore väl nåt?!!
Hellö snyggingar! Ingen nämnd, ingen glömd!
Flodisen, jag var inte på matchen i måndags, nån måtta får det vara! Men på fredag blir det RIKTIG TV-underhållning på bästa sändningstid 19.00, Brynäs-Frölunda i kvartsfinal nr 1!
Fast jag har båda fötterna på jorden och inser nog hur liten chansen är att Brynäs går vidare till semi... Men man kan ju alltid drömma!
Hur går det förresten med din vikarie Elin? Har personen visat sig på sin bästa sida och redan nu tagit ifrån dig dina arbetsuppgifter eller? Här visade det sig vid samtalet i måndags att de nog inte tar in nån vikarie för mig förrän tidigast efter sommaren (för då kan man ju spara MASSOR av pengar!!) så att gå parallellt och "lära upp nån" är inte aktuellt!
Det trixiga för min del blir då istället att noggrant, strukturerat och detaljerat skriva ner i ett dokument mina exakta arbetsuppgifter, på vilket sätt, när, var, hur och varför (och var alla grejer och info finns och hur man får tag i dem och vem som kan hjälpa en) till den ev. vikarien och innan ev. vikarie finns till befintlig personal som ska gå in och hålla skiten flytande! Suck...
Elin, den nya Nivea dry skin har jag köpt men ännu inte provat, men jag utgår ifrån att den är bra, brukar gilla Niveas produkter!
Passa're gosse!!!!
Förresten, Clinques krämer är oxå suvve om man har lust att lyxa till det för typ 400 spänn...!
När har du tänkt gå hem, Elin?
Förlåt Bebbe!! Jag är förkrossad, vad ska jag skylla på, grav.hormoner?! Eller så letade jag helt enkelt inte tillräckligt i mitt minne... Föllåt...
Och Elin tar som vanligt hem priset...
Men däremot är Timisen en fena på skäggstrån, -vårtor och mustascher!!
Hemma på min gata i stan var det -22° igår morse! Men myggfritt!
Hrm... nu blev jag oxå sugen på att byta avatar... kanske skulle hitta på nåt som chockar...? Fast å andra sidan, hur gör man det när man redan har Elin i gänget?
Jo, men är verkligen Bollnässkan så där IQ fiskmås som hon verkar?! Eller är det ett rent PR-trick?!
Ja jädrars du, Elin!!
Jag och V S!!
Såg nån intervjun med V S i söndags tror jag den skulle vara, på fyrans Söndagmorgon med Tilde? Jag missade den, uppträdde hon lika korkat som hon brukar eller kunde nån förändring skönjas?!