Midsommargänget III
Näe, ska nog gå och kolla på Oprah eller nåt annat likvärdigt...
Näe, ska nog gå och kolla på Oprah eller nåt annat likvärdigt...
Skickar du hit byggjobbarna sen Toca?
Och jag har precis haft 50 besökare i mitt nya fantastiska kryp-in utan några noteringar alls! Måste ju firas!
Dagens Ricki Lake handlade om otrohet och de gjorde massa tvivelaktiga lögndetektortest. Har redan tröttnat efter ett avsnitt. Vad ska jag hitta på nu? Kanske gå och köpa mig en korsordstidning?
Gå på händerna i några dagar så att det inte sätter igång. Strunta i träning och såna aktiviteter också. Med andra ord, kom och joina mig i soffan så kan vi hyra lite filmer och äta god och invänta icke-mens.
Ja Crash kan jag absolut tänka mig. Försökte komma iväg på bio, men det bidde inget. Igår hyrda jag och J Lord of War med Nicholas Cage. Se den!
Innehållet i det enorma påskägget jag fick av pappsen i helgen har börjat minska betydligt...
Kanske litet samtal till Tussen för fler experttips om vad jag ska göra när MiniPricken föds?
Eller falla in i traditionell kvinnoroll och överraska sambon med hemlagad trerättersmiddag?
Har nu lagt in numret till den lokala indiern igen så det blir nog en beställning därifrån i såna fall
Klart att vi har koll på dig Timisen!