Inlägg från: Pricken i ny tappning |Visa alla inlägg
  • Pricken i ny tappning

Midsommargänget III

Jag har blivit megaförkyld och hostig. Hoppas bara att jag hinner friskna till innan det är dags att försöka krysta ut jättebebisen. Hur fan ska det gå annars med täppt näsa och taskiga lungor??? Scary!

• Pricken i ny tappning

Hej HG! Förstår att du inte vill flytta. Alltid jobbigt med själva flytten etc även om det oftast går fortare än vad man tror att komma in i nya livet. Och vi finns ju här! Och även nytt jobb för din del när det är dags?! Vet ju att du gärna vill ha nytt jobb du med! Oavsett vad du/ni beslutar så finns vi här!

• Pricken i ny tappning

Beklagade mig igår på vägen hem från vänner som bor några mil bort om att jag inte hade ngt att göra idag, men glömde naturligtvis väskan hemma hos dem. Så vips, så ska jag in till stan strax och äta lunch med samma vän och hämta upp väskan. Hade man inget att göra så skapar man sig...

Men lite utvilade är ni väl ändå tjejer? Fast Ozzy har krattat som bara den så det är kanske inte så konstigt i och för sig?? Och Munter har sexat järnet

Håller mina tummar för Timisen idag!

• Pricken i ny tappning

aha, en CM-vagn - Kronan! Fan, måste kanske byta nu

• Pricken i ny tappning

Och jag tycker också om godis och hjälper gärna till med pralinerna alt. köper flera och skickar upp! Just nu är jag jävligt nöjd med livet - Färjestad!

Härligt att höra Timis. Spraya på nu för sjutton!

• Pricken i ny tappning

Du ligger väl ner och tar det lugnt Tanten? Bara kollar alltså

• Pricken i ny tappning

Men det snöar ute! Hur är det möjligt??!!

Ozzy, go for it! Kör hårt!

Har heller ingen mamma och pappa i krokarna. Dock finns min halvsyster som är en del äldre än mig och sedan tio år tillbaka (sen jag räknar mig som vuxen) så har vi fått en ganska bra kontakt och det är henne jag kan vända mig till i egenskap av familj som alltid ställer upp. Vet att hon är helt exalterad över min graviditet och gärna hjälper mig. Väldigt skönt att veta att hon finns där om det är ngt. J har en hel massa familj men de är inte så nära varandra. Så jag håller med ovanstående talare

• Pricken i ny tappning

Och jag fyller år dagen före miniPrickens BF. Fast vi har redan fått/fått låna det mesta. Många av mina vänner har redan barn och har med glädje kommit över med babysitter, bärsele, bilstol, säng, kläder etc. Tänkte nog var helt ego och önska mig presentkort på fotvård etc, om jag skulle gå över tiden...

• Pricken i ny tappning

Hade tagit fram vår/sommarskor, men icke.

Nu ska jag fixa barret! See you!

• Pricken i ny tappning

En dryg halvtimme kvar till klockan 11 Timisen!

Drack faktiskt också vin igår. FAst endast ett halvt glas. Är så fed up på att bara få titta på... vi hade gäster hemma, så jag var liksom bara tvungen att smaka om vinet passade till maten. Och det gjorde det

Oz, i min bransch har jag stött på ordet ehuru ett antal gånger De är inte de första att modernisera sitt språk! Kanske dags liksom...

Grattis till Cartman! Håller alla tummar att det verkligen blir av denna gång!

Sitter och funderar på om jag ska orka vara social idag och umgås med min syster eller bara hyra mig en film och ligga på soffan. Det har varit några hysteriska dagar när jag dels bokat in en del själv som frissan och luncher och dels när andra dragit i mig från alla håll och kanter. En av anledningarna till att man slutar jobba innan förlossning är väl att TA DET LUGNT, men det funkar inte alltid. Folk förväntar sig att man ska ha så mycket tid att träffa dem istället... Svår avvägning för min del med följden att det för mig är svårt att säga nej allt som oftast och J blir sur för att jag är helt slut och inte är hemma och vilar... Ska bättra mig!

• Pricken i ny tappning

Men vi kan ju hoppas i att Timisen med sin spraystart nu inte behöver passera Gå alltför många gånger utan kan gå rakt på mål!
    (Kanske bara blir en halvmara då!)

• Pricken i ny tappning

Har redan varit och hälsat på hos dig Munter och kan inte komma tillbaka idag... Hoppas det blir ngn rolig typ och inte ngn Okänd!

Nu har jag kommit fram till en kompromisslösning - tar med syrran till Plantagen så gör jag två flugor på smällen! Ska köpa lite sandpapper också till balkongmöblerna och därefter olja in dem. Dagens projekt! See you later!

Svar på tråden Midsommargänget III