Inlägg från: Pricken i ny tappning |Visa alla inlägg
  • Pricken i ny tappning

Midsommargänget III

Mig kommer du att få köra ut därifrån med undantag av när jag ska till frissan, massören eller fotvården.

• Pricken i ny tappning

Oj, missade radioprogrammet Flinxan. Kort resumé?

Skulle jättegärna kunna strunta i morgongåvan bara jag blev gift Nej, så är det naturligtvis inte... Jag har aldrig drömt om ett stort princessbröllop eftersom jag vet att jag skulle få ett nervöst sammanbrott. Imponerad av er tjejer som verkar fixa det galant och dessutom kan njuta av er stora dag! Jag hade oroat mig över diverse slagsmål mellan mor och far, om maten smakade bra, konversationen funkar i de olika lägren etc. etc. Men min familj så hade jag fått välja vem av mor eller far... Däremot en liten ceremoni på ex. Arlanda med efterföljande resa och därefter en stor fest när man kom hem hade jag fixat kanon!

Ska nu iväg på massage och efterföljande lunch med gammal kollega. Nice!

• Pricken i ny tappning

Jag har ränt på stan och är nu nyss hemkommen. Skall lägga mig på soffan ett tag och kolla på ngn gammal dålig repris och kanske sova en sväng innan jag racar iväg igen. Ska äntligen komma iväg och se Brokeback Mountain ikväll!

• Pricken i ny tappning

Tänk att massage kan vara så skönt! Bokade genast en ny tid om två veckor. Kanske att det då kan sättas igång?! Träffade en kille för en tid sen som förklarade att man med hjälp av akupunktur kan sätta igång förlossningen. Med hjälp av denna särskilda akupunktur så sätts det igång på pricken tre dagar senare. Tänkte kanske försöka ibörjan på maj när jag tröttnat på jättekulan!

• Pricken i ny tappning

Gick allt bra Rally? Vad tyckte du om henne?

• Pricken i ny tappning

Ha, ha! Rallys länk om vad männen gjorde/sa under förlossning var ju klockren. Måste visa för J

• Pricken i ny tappning

by the way - RW knarkar rätt så seriöst. Me not like!

• Pricken i ny tappning

Inge vidare kul väder här på baksidan heller. Ska väl så småningom ta en dusch och klä på mig inför dagens BM-besök men det tar emot. Ska skaffa e-legitimation tänkte jag också så FP kan skötas via hemsidan. Tack för att du påminde mig Flinxan!

Har precis lyckats övertala J om att vi tar taxi till förlossningen och inte kör. Har ingen lust att råka ut för ngt på väg dit, även om jag tror att han håller huvudet kallt

• Pricken i ny tappning

Annars har vi en Shellmack på vägen där man kanske kan stanna och föda lite barn...

Svar på tråden Midsommargänget III