Midsommargänget III
Tussen får en tjej! www.familjeliv.se/Forum-2-56/m6654303.html
Tussen får en tjej! www.familjeliv.se/Forum-2-56/m6654303.html
En rumpestumpa!
Vila och lite koffein och man börjar bli människa igen!
Elin- nu är det du som tar det lugnt! Basta!
Morrn Morrn!
Mår som en gud idag jämfört med igår! Lärdom: Käka inte stora mängder helt kött och toppa med glass i sen timme när magsäcken är liten och peristaltiken låångsam... Det ledde till täskig sömn varpå jag var supertrött igår och hade sammandragningar så fort jag gick. Hårt och ömt.
BM-besöket gick på 10 röda. Allt OK. Bm rapade samma "starka fina hjärtslag" och "ibland är det skönt att vara medelsvensson" (pga av att jag hela tiden ligger mitt på SF-kurvan) som hon säger varje gång. Bm gissar på 3,4-3,5 kg baby om jag inte går över eller får tidigare. Fine with me.
Idag skiner solen i Götet, Flinxan har energi, och på em-schemat står shopping med moster. Trevligt!
Var på filmfestival-film igår. Såg dokumentären "George Michael - a different story". Killen har ju gjprt en hel del bra musik och en av mina första singlar var Last Christmas så visst har man en speciell relation till musiken. Han pratade öppenhjärtigt i dokumentären och det var gott om självironiska och roliga inslag. Röst har han, helt klart. Nästa festivalrulle blir på fredag!
Äl-sex med kräkningar... Låter sådär Munter. Men med dubbelt utslag låter det ju lovande! Pöka på!
HG - scysst med taget bud! Hihi vad skönt det måste kännas att ni inte ens behövde gå upp som ni tänkt. I oktober kan ju pruttis säkert stå och han kan måla nedre delen av väggarna om ni sätter honom i gåstol. Man ska börja hjälpa till tidigt!
Jag är så jäkla fin i kanten så peristaltik är kort för "tarmarnas vågformiga rörelser"!
Dagens ord:peristaltik!
Jag tror min medelsvensson mår ypperligt just nu! Lite småkul att mannen blir orolig när jag kinkar. Han tror att den kommer tidigt och tycker vi ska packa _väskan_! Jaja det kanske vi bör göra. Men jag ska ju ha tid att vara ledig och traska över till HG, Esther och fiken på stan innan det är dax! Och kolla OS hemma i soffan med vovven vid fötterna! Det är drömscenariot!
Ett skönt George Michael citat: "Its good to be a gay man in 2004 - especially if you're me" la han till med ett både generat och självbelåtet flin! Men snubben verkar ha distans till sig själv och stjärnstatus-grejen så det hela lät mer sympatiskt än kaxigt.
För att inte tala om hotellrum med taskiga sängar så man får vassa madrasspiraler i metall upp i ryggen!
Vi har faktiskt pajat en säng en gång under fylle-sex men sängen var klen, vi säkert INTE graciösa men knappast något vi anmälde till försäkringsbolaget! Vad skulle det vara? Har man dyrbar kristall nära sängen eller? Eller kanske om man kör stående mot vitrinskåpet!??
Låter lite väl dumt...
Fast just nu är det ingen större fara på det området för oss. Mannen är livrädd för att starta igång nåt (fast han vet att det inte går till så om det inte är dax) så är jag övertygad om att det liksom inte är riktigt samma sak med denna kula...
Lunch-dax!