Midsommargänget III
Jag nattade tidigt igår. Hann inte riktigt med allt på jobbet så jag ska nog in och städa datorn när ingen är där. Jag tycker såna där dagar då man hamnar i all uppmärksamhet är jobbiga. Alla skulle säga hejdå ( vilket visst är trevligt men...) (och flera berätta om sina "fick-för-tidigt" och "förlossning-gör-ont" samt "snart-är-jag-en-i-klubben" historier) och så.. Jag är väl knäpp men jag gillar att vara diskret glida ut bakdörren! Några kollegor kommer jag träffa och luncha med i veckan om inget oförutsett händer!
Såg "Good night - good luck" på festivalen. Bra rulle. Fint fotad. Undra om det är nimonerad för bästa foto också? Hm.
Vågade mig på en äkta sushi igårkväll för att fira - se vikken oansvarig jäkel jag är Gött!
Idag vaknade jag tidigt och knatade en lång sväng med hunden. Vackert och kallt! Har tvättat fönster i kylan, klippt mannen och ska fortsätta pyssla nu efter min mid-day nap!
Prickis - ha det så jätte skönt i solen!
Träning - hörde Shirleys senaste låt i örat häromdagen när jag knatade hem och det spratt till i benen. Tänkte att den skulle passa super på nåt svängigt step-pass! Åh vad jag skulle vilja gå på ett fartigt pass, ett sånt där pass som är kul rörelser och man har fått till det, det var LÄÄÄNGESEN!
Usch med bruten handled - typisk halkolycka eller?
HG och Esther - har ni gått på efterkollar än? Eller är det några veckor till? CM kanske?
Ha en skön brunch!