• flinx

Midsommargänget III

Jag har fått en liten svag såndär rand på sista tiden - vad var det det skulle betyda?

Nu kommer snart mitt shoppingsällskap! Hörs!

Nytt kök... ahh vore en dröm. Lever med gamla ommålade luckor som inte går upp till taket och UTAN köksfläkt och gammal gasspis... JAja - "charm" kallas det visst!

Rally - mot 10 000 steg!

• flinx

Hehe nu plingar det svagt bekant i minnet... Var det inte Munter som hade dekorerat tavelramarna i studentrummet med intrikata fläckar?

• flinx

Jag skulle tro att det blir jag som har fika med mig. Köpe-fika. Tänker inte ställa mig och stor-baka till 60 pers... Kanske man kan köpa muffins eller nåt.

Jag har iallafall lvat maken att inte föda ikväll. Han skulle på kick-off med jobbet och sover borta och kommer hem imorgon! Jag får väl se till att ta de lutgnt och inte halka på nån isfläck (så satte grannen igång sig två veckor för tidigt...)!

• flinx

Spinning + katrinplommon kanske?

Josh Hartnett är ledig! Info som Timisen bör veta! Hon är ju supersåld på den lilla sötisen!

• flinx

Schysst! Tror säkert du blir nöjd! - jag ska ta kontakt med henne ang lite förstoringar hade jag tänkt... Har ju liksom inte kommit till det projektet än... Tänkte att det skulle få prio om jag nu får ledig tid innan knodd!
    Såg förresten bilder från ett utomhusbröllop med en klänning från den där siten vi gillade här på fl... om jag nu bara komme rihåg vad hon hade för nick... snorgirl eller nåt - återkommer! Snyggt var det!

• flinx

...och det var faktiskt en felskrivning... tro inget annat! w - r , w - r ligger så nääära!

• flinx

Amerikaner....

Gå till crazy.spray.se/s.asp

och klicka på Visa-knappen vid " Snacket på andra sidan Atlanten.."

Amerikaner intervjuade om vilket land de borde invadera härnäst och de får peka ut landet på en karta...

Svar på tråden Midsommargänget III