Midsommargänget III
Vaffan...tycker ni ingenting om landstingspolitiken??? Alla utom HG borde orka tycka nåt?
Vaffan...tycker ni ingenting om landstingspolitiken??? Alla utom HG borde orka tycka nåt?
Okej, bra då röstar du o jag bort de jävlarna vilka det nu var i våra landsting mini...
tjej
Hällo...har vi alla bestämt vad VI ska ha på oss på en viss persons bröllop??? Det ju inte så länge kvar
Fördrivit tiden på annan tråd eftersom ni alla är ute och festar...
www.familjeliv.se/Forum-7-124/m7116891.html
Jaa haha jag är o bråkar i tanttråden...tant i betydelsen hög ålder ingenting annat
Guuud vad jag är kaffesugen! Nån som dött om de inte fått veta det?
28 februari kl 20.00 i 3:an!!! Ett helt program om HUNDAR!! Dags för mig att skaffa DVD m inspelningsfunktion...
Oz; japp, kroppen har smärtminne - inget flum!
Tråkigt Rally! Har ni kollat allt klart? Ställ dig i ivf-kö sen - dumt att bli för gammal för att få det gratis...(säger hon som vet... ) Sen plussar du säkert under kötiden, men då har du en buffert liksom.
Munter, jag vågar inte sätta några stora pengar på att du får mens...känns inte som en högoddsare
Min bror blev tillfrågad om att vara med i baren (fanns ju en sak som iof lockade honom...men å andra sidan packad i tv...näääee) men han hade inte svårt att tacka nej.
Jahaja...men din mens skulle välan dragit igång i helgen? Och har den inte kommit så är det ju bra...HcGhalterna är väl kanske låga än så länge? Eller vad de nu kallas...
Äsch jag skriver först och läser ikapp sen.
Gomårr alla!
Man kan ju verkligen fråga sig vaffan jag gör på fl Men ni är så trevliga och jag saknar er även om det inte blir just praktiska inlägg ang graviditet från mig
Och så kan jag ju säga alla er som ännu inte plussat att det kunde vara värre
Alla hjärtans dag idag...ska kolla om ni skrivit nåt om hur ni ska fira det. Blommor förstås?