Midsommargänget III
Ah men hjortronen är uppkäkade (med glass o delvis m ost) flinx...och jag skulle icke dela m mig av dem till mina syskon
Ah men hjortronen är uppkäkade (med glass o delvis m ost) flinx...och jag skulle icke dela m mig av dem till mina syskon
Hittade en bra länk angående förstående omgivning! Ni vet de som drar adoptionshistorien osv osv... hem.passagen.se/chisanna/guide.htm
Hallonsås lät himla gott! Det kan ju vara en idé...Jag VET att ni är minst 3 stycken här som har affischer på kock-tina på väggen och läser kokböcker som porr...så jag väntar mig proffsiga snabba råd när det gäller käk
Lunch!
Och jag! Och bergis lite mini och lite flodis och lite surfer och typ tusentals till...men det är ju förstås ingen tröst
Och förstås munter och oz o binkan...
Tänk om man skulle ägna avsevärd tid åt att tröstäta? ...Fast tjock blir man säkert inte gladare av att vara...
Har memorerat hallon, florsocker o amaretto. Bara att hälla i och smaka av vartefter?
Redan innan jag öppnade länken gissade jag på nåt snuskigt...och besviken blev jag ju icke..
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m7413854.html
Intressanta råd...särskilt angående "alternativa fritidsintressen"...
Jaa visst var det ett...intressant svar?
Hörredu surfer guud vad det låter härligt med ditt bröllop!