• Rally

Midsommargänget III

Äsch då! Det måste ha varit precis framför näsan på mig!

Längesen jag fick några p-böter, men jag har fått en del i mina dar. Minst hälften har jag fått rätt när jag har överklagat, fast jag tror att de är mer noga hur de fyller i lappen nu.

Spännande dejt för Toca i morgon. Jag har också en spännande dejt i morgon... Med Rita!

• Rally

Du är inte gravid Cocci? Det låter misstänkt likt annars?

Ja, nog är det så Toca. I morgon tror jag dock att hon mest kommer att vara intresserad av mina tankar och känslor (och mannens också hoppas jag). Ska för övrigt bli intressant för mig också att höra om dem.

• Rally

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidande? Kallar du din killes insats för lidande, Timisen? Eller är det han som gör det? NÄÄÄÄÄÄR blev runkande ett lidande för killar?? Noll sympatier till honom från mig. Han ska runka och vara glad och tacksam, tycker jag. Dessutom är väl detta rätt läge att visa att han har en fil kand i stöd och omtanke. Det är för fanken inte honom de bökar och stökar med!

• Rally

Surfer - vi var på Azorerna för två år sedan. Vi fick inte en droppe regn på oss. Kanske berodde det på att vi vandrade runt med regnställen i ryggsäcken hela tiden? Det var tydligen den torraste veckan på år och dar... Skriv och fråga om det är nåt du undrar, så ska jag försöka svara. Restaurangtips finns!

• Rally

Nyfiken på hur det gick hos BM idag!

Surfer - du har två meddelanden från mig!

Svar på tråden Midsommargänget III