Midsommargänget III
Härligt Pricken! Snart smäller det!
Härligt Pricken! Snart smäller det!
Jag har ätit påsktårta på Stockholms central idag! Företaget Jernhusen önskade glad påsk och bjöd på säkert 30 meter tårta! Smaskigt!
Glad påsk alla!
Rally med man och lillgroda kommer mest att vara hemma, men en liten miniweekend kommer också att hinnas med.
Klart att vi tar hand om dig om ni flyttar hit HG!!! Du har ju massor av kompisar här! Vi är ju 7 stycken! Och en hel hög mammalediga dessutom! Visserligen är det guld med familj när Hj är liten, men ni kanske kan ge det ett par år här? Så flyttar ni tillbaka i god tid innan han ska börja skolan (om ni fortfarande vill det då). Innan han är 4 år har han ju ändå inte fått några vänner som han kommer bryta ihop om han inte får träffa igen. Om ni nån gång ska göra det så är det ju NU.
(Vi diskuterar till och från att flytta utomlands, och då är det ju innan barnet är i skolåldern som känns bäst, tycker vi.)
Otroligt missflyt Timisen! På sämsta tänkbara dagen också! Just nu hade det ju verkligen varit läge för en sån där mystisk försening på en dag eller två. Hoppas att allt annat går bra i morgon!
Låter nästan som om ni har firat en uppsaliensisk sista april lite i förväg Anemone!
Hemmagjord pizza i Rally-hushållet också. Och jag brände mig inuti handen när jag skulle ta ut numero uno och plåtjäveln plötsligt buktade sig lite hastigt. Undrar hur länge jag får leva brännmärkt? Resten av livet? Det gör fortfarande ont.
Ni har väl noterat märket på kändisvagnen?
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,810785,00.html
Jo jag VILL ha en bögvagn! (fast kanske inte en röd just)
Lycka till idag Timisen! Kom snabbt tillbaka och informera oss om de spännade saker som händer i ditt liv nu!
Neeheeeej? Är det saaaaaaaant Timisen?? Strålande nyheter! Tusen grattis!!
Inte vara lessen Tanten! Se det positivt (om det går). Här är lite hjälp på vägen:
1. Du slipper kommandoran
2. och jobbet
3. och pendlingen
4. och inte minst de tidiga mornarna
5. Snyltarn kommer ju att klara sig även om h*n skulle födas nu, så oroa dig inte för det
6. Du hinner äta fler praliner
Om inte detta skulle hjälpa, så KRAM på dig!
Weeeheeej Pricken! Ikväll har Färjestad chans att ta SM-guld!!
sm-guuuuuuuld, sm-guuuuuld, sm-guuuuuuuuuld, sm-guuuuuld, sm-guuuuuld, sm-guuuld, sm-guuuuuuuuuuuuuuuld!!!!!!
:-d :-d :-d :-d :-d
Jodå! Firat guldet hos läkaren nu på morgonen! Har diskuterat nupp m.m. Det FINNS verkligen nån liten inuti mig. Den har ett hjärta som flimrar och så kan den sparka med benet! Skönt att veta! Nu ska jag sno ihop en projektansökan.
Påminner Timisen att det snart är dags för sprayning!
OK, då är det bara två timmar kvar nu då!
Usch vilken risig dag! Snöfallet i morse var verkligen deppigt värre. Jag känner mig som ett utskitet päron efter intensivruschen med projektansökan igår (i alla fall HG och kanske också Anemone vet vad det är fråga om). Idag blir inget gjort.
Anemone - bräck henne och säg att du blev gravid utan att ni ens hade försökt!
Oz - klagovisa (oftast använt så)
Surfer - fastän, trots
Jag blir imponerad av dem som kan använda "till yttermera visso" korrekt. Jag kan det inte...
Nu: pannkakor!!
Visst!