Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Vilken hemsk chockeffekt!

Mina varldsproblem intresserar nog bara mig men jag maste saga att min lunch fran Bert's ar jattegod, ocksa njuter jag lite extra for att jag vet att min maltid har komponerats av en dietitist. Det ar sakert bara ett saljknep men det kanns faktiskt nyttigt!

• Coccinelle

Kanske borde skriva upp, jag maste lara mig at dricka vita viner! Det ar sa sallan det ar gott att jag oftast inte provar. Not so fortjust i sota och fruktiga viner, mer for tunga, kryddiga, lena roda viner.

• Coccinelle

Vad ar Yasuragi for nagot? Hur hinner folk i Sverige med att folja sa manga nya trender hela tiden?
    Och nar jag trodde att jag antligen fattat vad "jag motte lassie" uttrycket betyder sa anvander Pricken det i ett nytt sammanhang, I'm lost! Jag trodde att det betydde att man kanner en kandis men nu vet jag inte.
    Ar det ett svenskt uttryck eller ett fab uttryck? Eller ar det rent av internationellt och hela varlden vet vad det betyder, det kanske ar en hemlig kod....
    Fragade kollegorna om Lassie men "jag motte lassie" uttrycket har inte invandrat har annu

Mina kollegor har for forsta gangen sett en Wraps idag, tack vare mig Och tack vare Bert's. Det gar ganska langsamt har med nya tendenser!

• Coccinelle

jaha oj, fragade for fort! Det fanns visst en link, ska ga in och kika.

• Coccinelle

Det ser fint ut och "folk i Sverige" som foljer med i alla trender behover nog ta in dar ibland for att vila upp sig

• Coccinelle

Heeej!

Har precis kommit ut fran ett riktigt bajsigt mote och fatt ett riktigt bajsigt mail (samma projekt) Fast det drar egentligen inte ner mig for jag vet att det ar inte mitt fel utan handlar om larvig typiskt fransk politik. ja har snackar man ofta om arbetspolitik, det ar nar valdigt enkla saker blir komplicerade pga dalig kommunikation mellan hogisarna.
    Sa nu vantar jag pa att min chef ska komma och klara upp situationen redo i riddarrustning och allt for nu ar det krig pa gang wohooooooooooooooooooo
    Jag skulle vilja skicka ett mail dar det star : Om vi ska leka krig sa kan val jag fa vara indian, snaaaalla! hahahahahahahhaha

Elin bravo till tacket, vilken effektivitet!!! Jag kanner forresten igen mig massor i att slutfora pa en gang annars blir det liggandes...

Nu ar det fredagkvall och egentligen skulle jag behova idka socialt umgange men det blir svart for ingen ar disponibel sa jag far val dra hem da!
    Det dar med vanner ar valdigt intressant, jag kanner mig tillfreds pa det planet Jag har nagra vaninnor i Sverige som hangt med sedan manga ar, ocksa har jag 2 nara vaninnor har ocksa har jag er Sedan tillkommer alla festkamrater, vanners vanner etc som man bara traffar nar man gar ut eller pa privata fester.
    Jag har ingen kontakt med nagon fran skoltiden och jag hade inte direkt nagon bastis da heller, jag gick runt

• Coccinelle

Det har jag missat OZ, vill du byta jobb? Vad spannande!

Nu har min boss sett mailet, tagit pa sig riddarrustningen och strider for fullt wohohooooooooooooooooo Fast jag har inte tagit pa mig indiandrakten, sitter har och hoar for mig sjalv bara. Jag ar en feg indian

• Coccinelle

Fint skrivet Tanten! Jag vill ocksa hora news om Munters jobb

• Coccinelle

Wohooooooooo Flinxen is in the house!!!

• Coccinelle

Grat lite Minitina sa kanske ilskan forsvinner, brukar fungera for mig.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och titta pa en tontig amerikansk film.

Ja Flinx, hur kanns det, hur mar du?

Svar på tråden Midsommargänget III