Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Bilringen ar i vagen nar jag gympar, mycket irriterande Annars borjar jag bli ganska uthallig nu och lite vig ocksa men that's it! The bilring kommer nog att bita sig fast ett bra tag.
    Jag hapnar sjalv over hur mycket intressanta saker jag har att beratta Mina lar har deformerats pga att jag drar upp benen nar jag sitter och jobbar. Sitter i skraddarstallning pa stolen sa att utsidan av laren ligger mot armstoden och det gor att nu har jag varsta groparna pa mina lar!!!!
    Enda sattet att fa bort det ar val att bli smal antar jag...

• Coccinelle

Heeeej!

Jag fick viktig info for ett tag sedan angaende ansiktskramer utav en kollega som jobbar med ett stort kosmetika marke som kund.
    Jag fragade om hon anvande de dar dyra kramerna etc och det gjorde hon inte uton hon gar till dermatologen och far recept pa ansiktskram! Darfor att receptfria kramer far inte innehalla partikler som gar in och verkar i huden, det ar olagligt. Sedan att reklambranschen gor allt for att fa konsumentarna att tro att kramerna ar djupverkande etc ar en annan historia
    Om man daremot ar villig att lagga ner dyra pengar for att kramen i fraga ar behaglig, kanns lyxig och skon ar en annan grej men man ska som sagt inte alls tro att den gor nagon nytta vad galler rynkor etc.

• Coccinelle

Citat fran ett inlagg pa brollopstorget :

"Tänkte bara kopiera en sak, så att ni inte blir lurade av alla Anti-rynk krämer som finns ute i marknaden.

Vad är det för skillnad på krämer som innehåller A-vitamin och A-vitaminsyror?

A-vitaminsyra i större mängder är ett läkemedel och får endast säljas på recept. De krämer som kan köpas i affärerna innehåller A-vitamin som är en helt annan sak, eller A-vitaminsyra i mycket små mängder. A-vitaminet används för sin antioxiderande effekt, men det är bara de receptbelagda krämerna som består av så pass mycket A-vitaminsyra att det påverkar rynkorna."

• Coccinelle

Jag maste ocksa byta bild, ska testa!

• Coccinelle

Men vada, ska inte ni saga "jaha oj vilken skandal att kramerna inte fungerar"? Eller vet alla att det bara ar bluff och bag? Jag som trodde att jag for en gang skull kom med ny information, suck.
    Far val forsoka hitta nagot annat att gora mig intressant pa

wohoooooooooooooooooooooooooooo

Bajskorv bajskorv tex.

• Coccinelle

I have mustasch pa riktigt Just for tillfallet sa syns den valdigt bra for jag ar sa vinterblek. brukar vaxa bort den lite da och da, gar alldeles utmarkt wohoooo

• Coccinelle

Ikvall ar det "la nouvelle star pa tv", det enda realitetstvprogrammet jag gillar, eller forresten det dar med fotomodellerna var kul ocksa.

Vet ni att Victoria Silvstedt ger oss svenskor jattedaligt rykte, skandal Hon ar med pa franska tv-shower ibland och hon ar sa vulgar och ruggigt pinsam. Det ar svart att vara svenska utomlands utan att hon ska forstora annu mer!

• Coccinelle

Bollnasskaran? Ar alla tjejer fran Bollnas kanda for att vara puckade eller vada? Personligen sa tror jag att hon gor sig dummare an vad hon ar for att skapa en figur som gar hem hos media vilket inte stor mig i sig men som svenska utomlands sa blir jag lidande.
    Jag har kampat i 15 ar for att folk ska "glomma" den typiska svenska flicka stampeln som uppkom pa 70-talet, for det var val da eller var det annu tidigare?

www.expressen.se/index.jsp

Och publiken blev inte galna, fransmannen gjorde narr utav dem sa att det bara stankte om det....

• Coccinelle

Dessutom ska Uma Thurman spela nagon svensk bimbo vid namn Ulla i nagon amerikansk film, de kanske tankte pa V S nar de skapade rollen.

Svar på tråden Midsommargänget III