• toca

Midsommargänget III

Munter....! Jag vet ju vad jag tror!!! Känner liksom igen beskrivningen...

Rally... Dag 29, men utan äl. Hmm... Svarare att gissa. Men man blir ju ännu mer besviken när den är sen. Jag hade en sadan manad i höstas och var da fyra dagar sen. Inte kul...

Oz - Kan inte hjälpa dig i fragan. Jag är mycket för "0 eller 100" sa ingen spotting här inte.

• toca

He, he, he, he.... Ska leta reda pa mitt inlägg fran bim -5 eller vad det nu var sa kan du ju jämföra Munter!

• toca

Det närmsta fysisk aktivitet de senaste tre veckorna har varit en runda till affären (mannen körde) och jobb en lördagförmiddag (vilket ledde till en sovorgie pa fyra timmar pa eftermiddagen). Skidakning har liksom inte varit aktuellt...
    Idag är jag jäkligt stolt att jag suttit upp i flera timmar nu! Det var lääääänge sedan!

• toca

"Ständigt ömma bröstvartor..."
    Jag bara leeeeeeeeeer!!!

• toca

Ah, HG! Det later tungt! Men snaaaart maste det bli bättre!
    Mirakel eller ej, men kan ma skit ända. Tänk om nagra manader (känns kanske avlägset...) när han sover pa nätterna, skrattar och är glad pa dagarna och du sitter i solen och dricker latte. Den tiden kommer!!

Kram till dig!

• toca

Och om amningen inte funkar sa kan man völ ga över till ersättning pa flaska? Man maste inte alltid vara Bree.... Du maste ju ma bra ocksa!!

• toca

Tanten, din pisspotta! Sa klaaaaart jag är vaken!
    M akte iväg och jobbade vid 6.00 sa jag vaknade da, somnade om vid 8, vaknade vid 10 och nu ligger jag i sängen med datorn brevid mig.

Svar på tråden Midsommargänget III