• toca

Midsommargänget III

Jag har förresten ont i halsen idag ohc känner mig lite smaförkyld. Har just hällt i mig lite varm honungsmjölk och funderar pa att atervända till sängen ohc kurera mig sa jag är stralande pigg och fräsch när mannen kommer hem ikväll!

• toca

Hmmm... Med tanke pa en del bilder man sett skulle jag nog vaga tippa att du är rätt gravid ända flinx...?!

• toca

Oz, om du spricker mitt pa magen sa tror jag att risken för klittsprickning minskar. Det tar liksom ut varandra. Jag tror det var nagon viss tusseluss svärmor som sa det...?

• toca

Men Tanten da! Tänk att det ska vara sa roligt att ljuga!
    Jag lurade i min första pojkvän att jag hade varit strippa... Fattar inte riktigt att han gick pa det efterssom jag var bade oskuld, blyg och pryd. Men jag är straaaaaaalande bra pa att ljuga!!!!

Hälsningar,
    Lenanrt 55

• toca

En banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan....!

Mnja... Vad har ni för tema pa bröllopet egentligen?!

• toca

Hej pa er! Vad ni har varit aktiva i helgen da! Själv har jag akt pa en dunderförkylning och är gnälligare än vanligt. Hormonerna gör väl sitt till ocksa sa det ska bli intressant att se om jag fortfarande är gift om sju manader eller om jag blir ensamstaende mamma...
    Trevlig är jag ialla fall inte!

Gekas/Ullaredlistan far jag angest av! Behöver mqn verkligen alla de där prylarna!??! Vi kommer ju fa flytta igen om det ska fa plats överhuvudtaget?!
    Och barnvagn... Hur langt innan ska man beställa det egentligen? Är det manaders leverenstid? Hoppla...

Nu ska jag ga och se om jag kan hitta mannen och skälla ut honom för nagot igen. Han har säkerligen förtjänat det!
    Hrmm....

• toca

Härlig viktnedgang Oz! Bra jobbat!

Tanten - Mixa frysta osockrade (eller va fan, sockrade om du vill!!) med lite mjölk sa blir det som glass! Ju mindre mjölk desto fastare konsistens.

Munter - Jag hade glömt att du var sa ARG när du var gravid! Nu minns jag... Själv blir jag mer och mer av hormonhäxa för varje sekund som tickar iväg och mannen börjar se blek och sliten ut. Han pastar att han inte känner igen mig längre... Kanske beror det pa att jag bara skriker, skäller och grater hela dagarna...? Mest skriker om jag ska vara ärlig. Jag är bara SA FÖRBANNAD!!!!

Flinx - Jasa, du är här idag igen... Jag ser dig nog...

• toca

Nämen Flinx! Krysta lite vet`ja!?!
    Förresten, tänk om nagon blandat ihop rören och Sofus kommer ut som en Sofia?!

Gud, vad jag är rolig sa här pa kvällskvisten... Ska ta och trycka ner nagra tabletter och halla käften istället...

• toca

JA! Underifran den här gangen!!!! Det är ju en ny trend!!!!

• toca

Spinnst du, oder?!?! Sonst würde ich nicht überleben...
    Jag kräks ända, men nu liknar det mer det som Elin beskrivit - att man spottar ut det sista av senaste maltiden alltsa.

Svar på tråden Midsommargänget III