• toca

Midsommargänget III

Elin, din porris!!! Trodde inte att nagon skulle avslöja det, men jag hade ju inte räknat med ditt skarpsinne! Nja, här kör de hej vilt med den där staven sa fort nagon kommer i närheten. Kul sa klart att fa se "den" varje gang!

Timisen: SUSHI!!!!
    Jag vill ocksa ha... Äter ni andra det? Vegatarisk alltsa. Misstänker att grönsakerna skärs pa samma skärbräda med samma kniv som fisken...? Eller...?

Vada "Redan börja köpa grejer"??? Det är väl perfekt tid?! Jag har förresten redan köpt ett första sommarlinne med plats för magen. Atminstone i början av sommaren. Tror stenhart pa ett mode där allt är skuret under bysten sa man ända ser ut som en koloss...! Men da kan man ju ialla fall hitta lite snygga grejer att sätta pa sig!

• toca

Aha, om superdupercoola flinx har skippat sushi sa ska definitivt svaga mestoca halla sig ifran det! Det är väl upplagt för foglossning, diabetes och benbrott annars antaglilgen...
    Fast man kan kanske göra det själv istället... Om man orkar... Hmmm... Det kanske far bli lördagens projekt. Eller fredagens om man möjligen har nagot att fira...

• toca

Egentligen är det nog mest riset och sojan jag är ute efter sa vegetarisk sushi vore underbart just nu! Lite gurka, avocado och crabstick nerstoppat sa kommer jag sväva som pa moln...

...hela vägen till spyhinken!

• toca

Va? Skojar du?
    Jag vill ocksa vara sadär sprudlande och bara ma bra och tycka att allt är enkelt och ha en massa ENERGI! Sa som du alltid verkar ma!?! jag trodde man madde sa som man bestämde sig för att ma och att allt annat var osedvanligt gnälligt. Och just nu är jag osedvanligt gnällig... Jag vill klättra och ga pa stan och sy och ga langpromenad och SPRUDLA. Fast jag ligger mest i sängen och läser taskiga romaner...

Eller var det sushin som du undrade över....?
    Va...?

• toca

Och det var naturligtvis menat som en komplimang till dig Flinx!

(Hmmm.... Tva gravida kommunicerar....? )

• toca

Smart drag Elin! Du har just nu köpt dig fri fran samtligt blöjbytande!
    Själv har jag dealat till mig att jag är gravid, föder och ammar (duh!) mot att mannen gör resten!

• toca

Hello brudar!

Hur har Munter det idag? Bakis och snurr i huvudet kanske!?

Om du inte vill slösa hjortron pa familjen kan du göra en hallonsas till glass istället. Mixa frysta hallon och smaksätt med florsocker och amaretto. Minns inte om jag värmde den eller serverade den kall, men god var den!

Och flinxen är fortfarande här....

• toca

Tänkvärt site!
    Men jag tycker nog visst att det är lite tröst att veta att man inte är ensam om att inte bli gravid "av misstag" eller pa första försöket. Att hela den här skiten med utredningar, undersökningar och behandlingar är NORMAL. Hur jävligt det ens känns. Utan Internet hade vi nog kännt oss rätt ensamma och trott att vi var de enda människorna pa hela jorden som hade problem... Fast det blir man a andra sidan inte mer gravid av...

• toca

Tröstäta? Tja, eller tröstdricka, tröstträna eller tröstjobba? Funkar pa kort sikt men sällan pa lang. Fast kort sikt kan ju ocksa vara trevlig ibland, säger hon som sitter och svullar lakrits och väntar pa stora explosionen....

Svar på tråden Midsommargänget III