• flinx

Midsommargänget III

Nja så mkt uniformer är det ju inte - det jobbar bara 18-åriga handläggare där och nu måste jag dit igen för alla uppgifter fanns inte registrerade
    Annars är jag svag för marina uniformer men inga andra! Fast bäst är marina stickade tröjor... mums!!!

• flinx

En kompis till mig åkte på bröllopsresa dit för ganska exakt år sen (gifte sig på valborg). Ska kolla med henne vad de gillade bäst!

Vi försökte säga att vi var på bröllopsresa men det var sällan vi fick nåt för det!

• flinx

Surfer - Har kollat med min polare, hon skulle sammanfatta lite tips och återkomma!

• flinx

bra prickis med xtra ul! Nu väntar vi på miniprickis!

• flinx

Glad Påsk! Flinx med fam drar till stugan och är åter i nästa vecka!
    Ha det gott!

• flinx

Har tvångknverterat till nya fl nu. Hur funkar inställningarna?

Cocci - jag tror tiken bara är mottaglig under höglöpet (äl?) som bara varar några dagar medans löpperioden är 2-3 veckor. Under höglöpet är det andra bullar!

• flinx

Ja precis. Jag ville inte ha nåt öppet om det bara går med plus-versionen. Om nån fortfarande vill se min grav-kalender kan jag ju fixa det på annat sätt.

• flinx

Sprej sprej!! Kände det i luften Timisen - idag var det vårfertilitetsigt i Götet!

• flinx

T!! Lugn tjejen! Följ råden och ta det lugnt! Som sagt, snyltarn skulle klara sig fint fint omifallatt! Men för säkerhets skull gör nu som tillsagd. Det viktiga är att ni mår bra!
    Jag äter några praliner åt dig!

• flinx

Morrn Morrn! Fick hem två Boob-toppar som jag beställt igår. Skickade efter via www.4mom.se och de kom hem i brevlådan. Jag hade en sen innan så jag visste vilken storlek jag hade. Mkt smidigt. Jag tycker det är skönt med några amningsvänliga bastoppar som man sen kan variera med nåt över. Hälsade på en annan tjej som fick en liten kille två veckor efter lill-flinxen och vi jämförde data! Skönt med liten utflykt. Vi åkte spårvagn (bättre än buss!) och rulltrappa för första gången!
    Promenixade runt i Mölndals Kvarnby. Det är ett gammalt område med gamla fina hus. Området är pittoreskt men oj så backigt. Har känningar idag!

Pollen usch usch. Jag brukar tycka att jag känner av nåt men har aldrig orkat ta reda på vad det är. Men nu när jag har brillor jag trivs i ska jag inte plåga ögonen med linser i pollentider (det har jag gjort ett par år...).

Svar på tråden Midsommargänget III