Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Ja eller hur?! Speciellt när det är ens 17-åriga dotters charmante förste pojkvän!! Då får man väl för bövelen ha överseende med det mesta!
    Ärligt talat så ville den pojkvännen inte gärna komma hem till oss efter det, jag åkte mest till honom... förstår inte varför...!

• Tant T

Rally, mamma (och pappa) la ihop ett och ett och fick det till två... två sjuttonåringar ensamma hemma en hel helg... överkast på sängen... osv. Och sen började hon hojta och skrika och jag minns att jag trodde jag skulle dööö av skam!!!

Du har väl broddar Flinxan?!

Jag har molvärk som strålar ner i ljumskarna och låren, småvärk bak i höfterna/skinkorna, trög som f*n i magen, mår illa och har grymmans ont i huve' och redan haft en minidust med kommandoran (jag är så grönjävligt trött på hennes syrliga kommentarer när jag gör sånt som andra gör utan att hon ens höjer på ögonbrynen!) så hur den här dan ska sluta det veta fanken...

• Tant T

Undrar just var alla är...? Nåja, jag har ju ändå svinmycket att göra så det kanske är lika bra att det inte är fullt fart här... Området mellan naveln och knäskålarna gör sig dock konstant, på olika sätt, påmint om att det inte mår som det ska så det är lite svårt att uppbringa energi bara... BTW, har en "matsmältningsfråga"...

• Tant T

Tuggisar låter smidigt! Om det funkar!

Jag ska inhandla Dulcolax och Laktulos när jag går från jobbet! Om inte annat är de säkert bra att ha EFTER BF!

Snorgirl!! Vilken fantasi folk har!

• Tant T

Moss!

Jag brukar lite då och då skita i att svara när mamma ringer... Ofta vet man på ett ungefär vad tugget kommer att gå ut på när hon ringer ("Jaha, nu ska hon komma med synpunkter på ev. husköp!") och då struntar jag i det helt enkelt, om jag inte är på ett jäkligt bra humör!

Kan man basera sin barnuppfostran på erfarenheter från en bortskämd kakadua, tro...? Husdjur som husdjur, menar jag!

Idag är det dags att få domen vad gäller ev. husköp, budgivning el inte, skambud eller utgångs, vill vi eller vill vi inte, många frågor är det! Vi får se vad dagen har att utvisa...

• Tant T

Åh shit Rally, lust har jag (allt som piggar upp jobbdagen har jag lust till!) men jag har inte tid! Jag ligger jättemycket efter bl a pga kaoset som varit (och fortfarande är!) och tar man i dessa dagar dessutom en lunch längre än 30 minuter så får man sig en verbal känga som heter duga! Så, now is not the time, om man säger så...

• Tant T

Swoschningar och som bubblor som går sönder kände jag i v19 (veckan efter UL minns jag, för BM på ULEet frågade om jag känt rörelser men det hade jag vid det laget inte), men bara vid tillfällen när jag typ låg ner, avslappnad, koncentrerad på magen och helt tyst runt omkring mig (dvs när jag gått och lagt mig och sambon somnat! )!

• Tant T

Det blev klart vid 17-tiden ikväll, vi ska skriva kontrakt på lördag... Scary värre... Men det är parhus och bostadsrätt så lite safe är det trots allt!

Svar på tråden Midsommargänget III