Midsommargänget III
Och vi är ju inte heller någon, vi är ju bara en massa fåniga nicks på nån fånig sajt! Ingen vet ju egentligen om det vi berättat för varann är sant eller inte!
Och vi är ju inte heller någon, vi är ju bara en massa fåniga nicks på nån fånig sajt! Ingen vet ju egentligen om det vi berättat för varann är sant eller inte!
Men Ozzy, semla till frukost?!! Mackor lät bättre! Jag glömde min förmiddagsmacka hemma och fick köpa en liten ostfralla för 30.- på pressbyrån! Jädra utsugare!!
Och Esther har återigen skrivit dagens (eller eg. gårdagens!) klokaste inlägg! Suger i mig all visdom tills min "tid" kommer!
Förutom lunchen med Rally så känns det som om dagen blir skit, jag har redan djävulsk värk i höften och ner i benet och har massor med jobb jag bara MÅSTE ta tag i!! Blä...
Men! Imorgon börjar OS!! Och sambon är sjukskriven 1 1/2 vecka och kan se massor!!
Jag tror jag ska be Canal Digital om paus i vårt abonnemang under dagtid och istället låta det gå igång framåt 18 på kvällen! Skadeglädje är den enda sanna glädjen!
Back from lunch with Rally! Det var riktigt najs!
Håller tummarna, Munter! Det kommer att gå strålande med den charm du har!!
Surfer! *viskar* Fick du mitt låååånga meddelande igår om ekonomiskt, långsiktigt planerande...?
Apropå mannen och OS: jag har dock påbörjat en "saker-att-göra-medan-du-är-sjukskriven-och-ändå-bara-ligger-o-latar-dig"-lista och den kommer att vara fullständigt nedklottrad med en massa rensa ur lådor, sortera gamla kvitton, vika flyttkartonger och andra små skojigheter som han bara äääälskar!!
No hurry, Surfur! Huvudsaken vi bestämmer oss innan 15 mars!
Toca, din lilla Gustavsbergschaufför! Eller, det är nog förresten inte Gustavsberg ni har där i dina trakter, det är väl nån lokal variant av mulltoa placerad på alptopp antar jag! Måste bli långt att springa mellan skoven!
Solly, kunde inte låta bli...
Det värsta med att åka skridskor (vad jag kan komma ihåg från skoltiden) var att man fick så grönjävligt ont i fötterna!! Snörde man åt dem för hårt tro eller var det kvaliteten på grillerna som gjorde det? Sambon har aldrig ont i fötterna efter sina hockeybockey-matcher minsann, bara lite småblessyrer i ansiktet, blåögon efter höga klubbor, stukade revben av motståndartacklingar (som ju eg. är förbjudna i hockeybockey!) och annat smått och gott!!
Jag vill oxå gifta mig...
Morrn Ozzy! Uppe med tuppen som vanligt? Hur känns det nu när det gått, vad är det, 1 vecka, sen hemkomsten? Jag brukar alltid känna ungefär som att jag aldrig varit borta! Efter nån vecka behöver man semester igen!
Nä men Elin!!! Varför har du gråtit, har det hänt nåt?! Eller är det mer en hormonattack? Gå hem om du inte mår bra!! Kram!
Jag känner igen det där, Elin! Vissa dagar känns allting bara för jävligt, stort som smått och man vill bara dra nåt gammalt över sig! Skit i dietisten och hugg in på tårtan tycker jag! Det är när man har såna här dagar som man definitivt ska unna sig nåt! Och vadå "en gång i veckan"?! Jädra överförmynderi, tycker jag!
Jaha ja, Surfur, så det är så där tårtan kommer att se ut i maj? Skit i klänning, gör som Cocci och sy en i papp (bakplåtspapper kanske?) och lägg all kosing på rosa megabröllopstårta istället!
Lyllos dig Surfur!!!!! Spinn lite för mig oxå!!
Helgen? Ja, förutom att passa upp på invalidos så blir det väl lite OS, lite IKEA (ny soffa hägrar ju!), packa nån kartong kanske (måste ju börja snart!) och inköp av ett par till övermagenmuddbyxor, blir galen på de här "undermagen"-brallorna, de är obekväma!
Moss! Söndagförmiddag med alla dess ingredienser... jag gillar ju liksom inte söndagar...
Vårskor, naaaajs!! Längtar dit...
Igår spenderade vi dagen på Ikea och på köpcentrat utanför stan, kollade soffa, badrum, gjorde vårt första bebisinköp på Ikea (vi kände att det var symboliskt på nåt sätt, första grejerna, då är det for real! ), det bidde en filt och en badcape, jag köpte muddjeans på Lindex (tajt variant som var riktigt snygga) och mer mysbrallsvariant på HM! Efter fyra timmar hade jag så vansinnigt ont i höften och låret att jag trodde jag höll på att gå av, så idag ska vi ut och kolla soffa igen!
Nu ska vi strax åka, hoppas ni får en skön söndag! Puss!