Inlägg från: Flodisen |Visa alla inlägg
  • Flodisen

Midsommargänget III

På FF står det att man måste tempat i minst 3 månader för att kunna se likheter och kunna tolka kurvor. Det är svårt i början. Jag tror det var efter 5-6 kurvor som jag såg likheter mellan vissa kurvor. Men sen så har ju min cykel varit väldigt hattig också

Det är faktiskt jättebra att du har en hel massa månader på dig att lära dig. Nackdelen är ju att man kan bli lite stressad av att tolka och titta utan att köra hela racet på riktigt.

• Flodisen

Det var ju riktigt rolig! Skickade den till en kompis kille som försöker lära sig svenska. De bor i London.

• Flodisen

Tjing!
    Bra att du får sova HG, ialla fall ibland. Jag hoppas att det är en trend som håller i dig.

Munter - varför var du så arg och irriterad i onsdags? Det skule ju vara en BRA dag. Tänker på dig och hoppas att det inte har strulat till sig med jobbet.

Vänner... Här i staden jag bor nu så är har jag inte en endaste vännina (botsett från Tanten), De fåtal tjejer som jag träffar på fritiden är alla flickvänner till sambons kompisar. OCh helt ärligt så gillar jag inte dessa tjejer så mycket, kan inte riktigt säga ved som är felet - vi klickar liksom inte. Det finns några på jobbet som det förmodligen kommer klicka med, men det är lite för tididigt att säga än...

Jag har dock vänner och vänninor "hemma" och på andra orter, dessvärre kan man ju inte spontan umgås med dessa.

När jag var liten gick jag fram och nitade de personer jag vill leka med, så jag hade inte så mycket kompisar när jag var liten. Undar varför?

• Flodisen

Jag har faktisk kontakt med en från gymnasiet, en bunt från högkolan, några jag lärde känna när jag gick i högsatdiet (dock inte på samma skola som mig). Kompisar har jag många, de har jag träffat genom gemensama fritidsintresse. Jag har ju hållt på med saker som har krävt lång planering och många möten, då träffar man mycket folk som man lär känna...

• Flodisen

här snöar det också. Det är tredje eller fjärde dagen det snöar på raken. Så nu börjar jag tröttna på själva molningheten. Nu vill jag ha sol så att nysnön gnistrar...

• Flodisen

Jag suklle precis hämta morgontidningen...

Jag var tvungen att knuffa upp dörren för det var en snövall precis utanför. (vi har loftgång). Det var det inte igårkväll. När jag kommit ner så hade det inte kommit någon tidning.

Snösvängen verkar dock inte ha vaknat än. Undrar om de har helgledigt, eller om de väntar på att de ska sluta snöa?.

• Flodisen

Toca - du hamnar i kläm mellan ländernas rekomendationerna. Du får använda ditt sunda förnuft helt enkel...

Nu åkte precis en plogbil förbi. Den skottade gångbanan - inte bilbanan ?!?!

• Flodisen

Idag har jag varit på hockey - såg dock inte Tanten nånstans. Matchens händelse var när DOMAREN FICK HJÄRNSKAKNING. Timrå verkar inte ha lärt sig att man bara ska tackla sina motspelare och möjligtvis medspelare. Domare har inga skydd mer än hjälm som tydlihgen inte hjälpte denna gång.

Häpp höpp mot sängen med språng!

Svar på tråden Midsommargänget III