Midsommargänget III
Kanske du inte var det? Om du var det är du förvirrad om du inte kommer ihåg o jag är förvirrad som inte kommer ihåg att du var med...
Kanske du inte var det? Om du var det är du förvirrad om du inte kommer ihåg o jag är förvirrad som inte kommer ihåg att du var med...
Sååå...en av oss gravid o en är åldersdement...?
Chokladskulptur...t o m jag som är en chokladälskare av rang tycker jag det låter lite mycket..
Fy faan för att vara utan sjukförsäkring o förmögenhet i usa, sjukhusen tar 5dubbelt så mkt av oförsäkrade (jfrt m vad de debiterar försäkringsbolag) som inte är tillräckligt fattiga för socialhjälp...
...och i israel tvingades en nyförlöst kvinna av arabiskt ursprung lämna en av sina nyfödda bebisar i pant på bb för att säkra räkningen på 17000...det tog 2 månader o en vädjan till justitiedepartementet innan hon fick tillbaka sin bebis...
Jag har ätit chips, choklad, bullar och okej då lite pasta med pesto o pinjenötter. Precis då slår jag på tv:n o vad går i repris? Jo, du är vad du äter...
Jag är en chipschokobulle!
Ojoj...så vad gör man då? Sågar av alla grenar? Så innan ni ska iväg till arlanda skulle ni i princip avverka skog! Ojojoj...jag ska bara göra mig lite frulle o kanske svänga ihop en sockerkaka. Sen måste jag hitta på nåt att göra fram till 5-6 tiden.
Ja man kanske ska vattna sina blommor idag.
Måste fixa lite frulle!
Hej o gomårr!
Jag har adrenalinhigh pga en deadline som är MYCKET otypisk på mitt jobb.
Fick en chock igår, skriver mer...
Jag är trött, blödig PMS-kärring...