Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Jamen, kan inte oz make även lite plastikkirurgi? Då kan vi alla säkert få billigt magingrepp om det skulle behövas?

Jag håller på att planera sommaren...men det är redan i senaste laget...antagligen ska man fixa sånt i september...

• Timisen

Välkommen till de matgladas värld flinx

• Timisen

Även jag hittade...men jag ville se bild på päronen oxå! Den som länkar här ska skippa mensatest..

Jag tycker ni ska göka i förväg oz! Spermsen kan ju leva i 5 dagar i väntan på ägget.

• Timisen

Planera sommarsemester men vet inte tusan vad vi ska göra...stuga...utland...inland...hur länge..var...

Kanske sitta kvar i lägisen o kolla på gamla videofilmer...?

• Timisen

Fläska på!! Köp billiga blommor men fiiina undisar!!! Be ett superproffs om hjälp! I sthlm skulle jag t ex gå till NK underkläder en vardag (helgpersonalen kan vara praovarning på), viktigast är hur det ser ut o känns på DIN kropp! Jag har inte sett din klänning (men vill se den!!!) men ex v axelbandslöst kräver kanske nåt mer än bara en axelbandslös behå om man är bystig...minns faan inte om du tocabrön? Ett supertips är tydligen att annars kunna haka i ngt behåband (om klänningens skärning tillåter) åtm till dansen.

Guuu va kul!!

• Timisen

Jag skulle personligen (utan att ha jättebröst) satsa på en torselett till axelbandslöst. Jag stryper dig om du köper bh med plastaxelband!!!
    Sen skulle jag vräka på m stumpebandhållare för stay-ups kan vara så lömska...om man glömmer av sig o skvätter på sig lite hudkräm så börjar de lömska jävlarna glida...men du kan ju iof ha reserver. Jag tycke stay-ups är vrålsnyggt, mkt snyggare än hållare..men, men om de sitter uppe som sagt...

Trosorna ska givetvis på sist

• Timisen

Men hur gjorde du med skorna i värmen flinx? Jag får ruggiga skavsår i finskor o värme utan strumpor.

• Timisen

Nu har jag äntligen läst ikapp dagens händelser, då en annan tvingades upp i ottan o tvinga sig iväg på ett dagslångt studiebesök har det hänt grejer minsann!
    Grattis Rally!!! Det känns som om du och munter var i samma läge innan era +; när man som minst tror att det nånsin ska funka så händer det!!!

• Timisen

Ja visst är det skönt...fast skönare när man varit där...

Svar på tråden Midsommargänget III