Midsommargänget III
Lite alvedon ska man val inte ha daligt samvete for, eller? Jag brukar tanka att jag ar en sallsynt parla som BARA tar alvedon... Eller sa ar jag bara asaduktig pa att fa mig sjalv ma battre genom att luras.
Whatever...
Lite alvedon ska man val inte ha daligt samvete for, eller? Jag brukar tanka att jag ar en sallsynt parla som BARA tar alvedon... Eller sa ar jag bara asaduktig pa att fa mig sjalv ma battre genom att luras.
Whatever...
Lanken funkar inte, en gang till Mini!
Jag valde soffan och nu har jag ont i ryggen. Dags att gora nytta sa jag langtar tillbaka till soffan igen
Hoppsan! Baka nar man precis ar hemkommen fran bb, det verkar lite overambitiost eller sa ar tjejen valdigt pigg och organiserad.
Jobbigt med alla regler, jag vill inte folja nagra regler alls, jag vill bara gora! Maste man folja en massa regler?
Eller OK, nagra maste man val folja, man vill ju inte utsatta bebisen for fara.
Jag tanker i alla fall folja de svenska reglerna och inte lyssna pa fransmannen! Hur kan man lita pa folk som sager att man inte ska sporta nar man har mens for att det kan vara farligt...
Jag tanker och jag ska minsann Jo, men jag vill ocksa vara med och tycka och tanka aven om jag inte riktigt ar dar annu och aven om jag sakert kommer kolla upp varenda regel nar jag val star dar med magen i vadret.
Whatever...
wohoooooooooooooooooooooooooooooo
Ja vi blir nog sist vi Anemone men det gor inget och jag gillar ditt startdatum
(CM, Esther och HG kanske ligger i startgroparna for en nummer 2 da...)
G. Depardieus son staller till skandal efter skandal har, I like Han ar inbjuden till alla tv plataer just nu for att gora reklam for senaste filmen som han spelar i, "Singlarna". Hur som sa verkar det som att han ar full i direktsandning for han pratar osammanhangande och lite sluddrigt... Det ar ju inte sa kul for honom eller hans anhoriga men det ar kul nar han slapper bomber!
Jag lagger in ett utdrag dar han pratar om relationen till sin far, som alltsa inte ar den basta. Det ar pa franska men vissa av er forstar ju sa, jag kan oversatta om nagon ar intresserad.
Cauet : Ca aide de s'appeler Depardieu ?
Depardieu : Non, évidemment que non ! (et il parlait sérieusement!)
Cauet : Tu aurais voulu changer de nom ?
Depardieu : On me l'a proposé. J'aurai voulu m'appeler Fils de pute.
Cauet : Pourquoi ton père te détestait ?
Depardieu : C'est de la jalousie. Il me détestait car je suis génial !
Cauet : Au moment où ça allait mal dans ta vie, tu voulais tout arrêter, donc arrêter le cinéma ?
Depardieu : Le cinéma, mais j'ai jamais commencé. Le cinéma c'est juste une manière de se faire prendre en charge.
Cauet : Tu as joué avec ton père, où c'est l'histoire d'un père qui a du mal à communiquer avec son fils, on peut pas faire mieux.
Depardieu : Ton ptit sptich de merde, tu te le fou dans le cul !
Cauet : On est pote maintenant (en parlant à Guillaume)
Depardieu : Fils de chien va !
Pa en annan plata sa kom han in precis efter att Sarkozy (inrikesministern) hade gatt ut och oppnade med att saga : "Ca sent la merde ici!" = Det luktar skit har!
wohooooooooooooooooooooooooo
Ja han ar en bra skadis, hans syster Julie ocksa. Han verkar otroligt bitter men jag beundrar anda manniskor som vagar slappa bomber pa det dar sattet dessutom sa gillar jag INTE hans far och inte inrikesminsitern heller for den delen.
Trist med mens Surfer
Jo alldeles riktigt Timisen, han har forlorat ett ben! En mycket arg man och valdigt bitter verkar han vara men som de flesta sadana man sa har han nagot speciellt.
Svensk motsvarighet? Vem slapper bomber i Sverige?
Apropa att lagga sig ner och skrika pa ica sa har en sadan handelse etsat sig fast pa min nathinna... Jag tror att det hande bara en gang men jag minns det sa val, ju mer jag skamdes ju mer skrek jag.
Jag tycker inte han ar snygg alls men han har en sadan dar typisk karisma som manga sjalvdestruktiva man har, Persbrandt, Bergman, Flincken och ganget. Manga tycker det ar sexigt men jag ar nog mest fascinerad och kanske lite imponerad Kanske beror det pa att min Pappa hor till den kategorin, om man far kalla det for en kategori.