Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Hej hej hej.

Vilken vacker dag. Kunde blivit bra om inte mor väckte mig vid 7 imorse och berättade att far ramlat och brutit handleden och var på sjukan.
    Men men, det gick bra trots allt. Han är gipsad och i nästa vecka ska de operera in en platta i armen så det läker ihop rätt.

Pust.

Nu: King Kong på cinematografen. Ha en trevlig brunch imon girls!

• Surfergirl

Gothenburg housewives!

Du får la åka till Nordstan (jurassic park) Flinxan i detta lovely väder.

• Surfergirl

Hej hej!

Jag kommer inte ut med min bil så jag får jobba hemifrån idag! Det är isgata och vi är inte prio 1 för sandbilen tydligen.

Så synd...

• Surfergirl

Eller hur...

Har du specifika frågor ang husköpet och räkneklurfrågor; shoot! Kanske kan jag hjälpa till med något. Jag är ekonom OCH husägare.

• Surfergirl

Ah, Estocolmo har fått det vädret vi hade igår. Här är det fint, kan jag intyga. Det är inte Flinxan som ser i syne.
    Måste ut och gå på lunchrasten. När man jobbar hemifrån måste man ju se till att verkligen vara nåbar, så man inte förbrukar förtroendet lixom. Vågar bara smita ut mellan 12-13 således...

• Surfergirl

Då tror jag på Rally och Munter denna månaden. Hoppas det blir nåt.
    Jag har oxå sådär Oz, lite halvfjösigt först och sen störtfall på dag 3 typ. Har oxå undrat när man ska räkna från.

• Surfergirl

Jag minns att det var mycket snack om lökarna sist det begav sig Munter! Hur känns lökarna nu?

Svar på tråden Midsommargänget III