Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

JAAA, kommer ni hela gänget?!? Vad förvånade folk ska bli... Femton pers som ingen annan har träffat förut men som jag känner jättebra! Woohoo vad skoj!

Esther , schyssta länkar! Otippat att du hänger på såna sidor...? Du känns inte så amerikansk i ditt sätt i övrigt? Och det menar jag förstås på ett positivt sätt. Me likes Esther a lot!

Nähä, ut i solen med oss nu! Ser att Flinxan och Timisen är på linjen oxå.

• Surfergirl

Vill inte svärmor titta på bebisen utan bullar? Jeez. Svärmödrar...

Timisen i högform och styr upp lite i andra trådar! Gôtt mos.

• Surfergirl

Munters morotssoppa verkar göra succé! Får testa den i veckan.

Var är Munter förresten?

• Surfergirl

Jösses! Wonder woman Oz. Tumla INNAN jobbet. Bra där.

Esther, skönt med bra svärmor! Jag har oxå bra svärmor, skitbra faktiskt turligt nog.
    Men hörrni, tisdag måste jag tyvärr banga lunch då jag är i metropolen Götene på jobbmöte hela dagen. Ska fara redan vid 6.30 imon.
    Men kör ni ändå, jag kan haka på nästa gång. Då kanske LillFlinxen är med!

• Surfergirl

Skumt att det kom i samband med mf? Du var väl kanske spänd i kroppen rent generellt då iofs, är det det som ställer till whiplashkänningarna?

• Surfergirl

Konstigt värre, men så har jag oxå hört. Att det blir bättre vid graviditet alltså. jag har en polare som har hemsk migrän, hon tar sprutor och grejjs men ibland måste hon bara gå hem och lägga sig ett mörkt rum med en spann intill sängen. Man tänkte ju som Rally sa; ojdå hur ska detta gå, när hon sa att hon var gravid första gången för två år sedan.
    Men VIPS så vart migränen som bortblåst!

Hoppas ocå på ett plus till dig snart Oz, och ett till Rally och ett till mig själv oxå för den delen! Det har vi satan i mej förtjänat!

• Surfergirl

Så det VAR Mackan Schenkenberg jag såg glimta förbi igår på feakshowen på femman?!? Varför gör han nåt sånt lågt?
    Och hon från Top Model, Adrienne, fick hon inga modelljobb efter hon vann det eller? Man förundras.

Min kollega blev headhuntad till Big Brother (!) denna säsongen. Jag avrådde å det bestämdaste. Han säger att det var tack vare mig han tackade nej, men yada yada yada säger jag om det. Han ångrar sig dock inte att han tackade nej när han kollar på årets upplaga tydligen

Svar på tråden Midsommargänget III