Midsommargänget III
Tappra försök, men fortfarande 3 kvar!
Tappra försök, men fortfarande 3 kvar!
Surfer har trådens isigaste mage och vassaste armbågar och knep 400-platsen minuten efter Timisen!
Nämen HG-gumman! Det finns säkert massor av förstagångsmammor som upplever det som du gör. Även om du inte känner det så, så gör du säkert ett fantastiskt jobb som mamma. Du är säkert jättesöt som osminkad också! Har du provat ett sånt där tuttskydd i plast som man sätter över tutten och som gör att det skonar bröstvårtan lite? KRAM KRAM KRAM till världens bästa HG!
Appropå HG... Det finns minsann en "Bree Van De Kamp" här på forumet. Under Kost och motion är hon trådstartare till 10 000-steg-om-dagen-tråden. Förvirrande! Vi har ju vår Bree redan. En till blir för mycket att hålla reda på. Hur skulle en diskussion mellan HG och FL-Bree se ut? Samma bild för varje inlägg. Jag tycker att hon den andra kan byta!
Jag håller på dig Elin! Säg inget! Låt oss vänta till... öh... 14 juli, när vi alla är på semester med att avslöja din hemlis! Skit! Det är ju långt kvar!
Hörru Tanten! Vi skulle ju luncha i morgon. Nån idé om när och var?
Landstingspolitiker... jaja, de är väl ungefär lika goda kålsupare som de som bestämt att det ska utbildas en sjuherrans massa akademiker som det inte finns jobb till.
Orkar du hålla dig till 11.55 så att mitt tåg hunnit in, eller ska jag åka tidigare?
Tåget inkommer 11.50, så med några spänstiga steg kan jag nog vara där 11.55. Sätt dig vid ett bord och tugga i dig ett bordsben så kommer jag strax.
OK Tanten. Bis morgen!
OK Tanten. Bis Morgen!
Åh, vi har flera f.d. isprinsessor på tråden! Jag har aldrig varit det men jag har hemliga isprinsessdrömmar. Ser Toca framför mig som Katarina Witt... I mitt nästa liv ska jag bli isprinsessa!!!
Vilken liten djävul du är Tanten!! Listor på lådor som behöver rensas när karln har haft turen att bli sjukskriven under OS.... Ja, jag säger då det!