Midsommargänget III
Du får sätta i flodhästhovarna ännu hårdare och göra stora märken i parketten
Du får sätta i flodhästhovarna ännu hårdare och göra stora märken i parketten
Nu är första plåten i ugnen. Trist bara att pärlosockret är på andra stället Men det får ofina gäster ta sen när de hälsar på MiniPricken!
Ja, önskar jag vore där för att se hur de gökande grannarna reagerar!!
By the way, att ge sig på att måla om ett vardagsrum när man är nästintilll höggravid är inte helt smart. Jag har haft vissa problem med att ta mig upp och ner från golvet... Har hasat runt på rumpan när jag tejpat golvlisterna Fick en del sammandragningar och var tvungen att pausa då och då. Men nu har Jocke snart vaknat så då åker vi tillbaka igen och kör vidare. Behöver hjälp med att tejpa i taket. Inte riktigt läge att skutta runt på balkongstolarna med min kroppshydda!
Hej Cocci!Welcome back!
Skönt att höra att du inte brutit några ben i backen Rally! OCh lycka till på AF idag. De har jag lyckats lura rejält! Säg bara vad de vill höra och försök dig inte på att resonera med dem för det funkar inte. Mest ska man bara se ledsen, bedrövad, oförstående och allmänt korkad ut så får man igenom det mesta. Sorligt men sant!
Jag hoppas på dig Oz! Det är liksom dags att ngn av oss plussar igen... Förstår hur du känner det! Min besvikelse var enorm efter varje mens som inföll som en klocka efter MF.
Åk du till Kanarieholmarna Elin om du inte hittar ngt annat. Tyckte det var helt OK faktiskt. Hade inte direkt höga förväntningar om vi säger så jag heller Ville mest bara ta det lugn och skönt och slappa vid poolen och det funkade ju perfa. Och frukostbuffén naturligtvis, men den har du kanske inte så mycket nytta av... om du fortfarande kräks lite då och då vill säga... Hade gärna stuckit till New York eller nåt men mitt i vintern?! Nja, då fick det bli Teneriffa. Fast nu lär det väl dröja innan man kommer till the Big Apple på ett tag
Fast en liten tripp till Prag i höst kanske!?
Men hur kunde du missa henne Munter???!! Hon var ju uppe och streakade på scen!
Tror att det här kan vara inledningen på en ny och framgångsrik karriär för din del Timis! Vad du än gör, gå inte till kontoret imorgon!
Visste inte att de hade internetuppkling på häktet? Eller sitter du på Söders polissation?
Multitasking på hög nivå
Toca - när vi var i Teneriffa så var jag ju i vecka 27/28 och jag hade mina gamla vanliga sommarkjolar i linne. De har dragsko i midjan och så hasade jag ner dem lite under magen. Tillsammans med några gravidlinnen (något längre) som jag köpt på H&M för 79,90 styck så funkade det jättebra! Dock hade jag aldrig överlevt utan mina mörkblå mammajeans från Lindex och inte heller mina svarta kostymbrallor från samma ställe. Jeansen ser helt vanliga ut upp till halva dragkedjan där det övergång i stretchtyg och mina svarta byxor är superlåga i midjan. De får jag tyvärr dra upp jämt och ständigt nu när magen växt mer. De var bättre runt vecka 17-22 när man var mer PMS-svullen. Schyssta linnen finns på H&M Rowells om du vill beställa per postorder till landet långt borta. Finns det inte hos dig, så kan jag ju skicka vidare från jobbet om du vill beställa via mig. Funkar ju det med...
Kramar till Elin! Hoppas att din faster klarar sig igenom en tredje gång. Hon lät ju ändå som om hon var vid gott mod när ni talades vid väl? Och hoppas för guds skull att din kompis mamma inte går tillbaka till sin sambo. Känner du ingen som kan lära honom en läxa...
Ozzy - hur går det för dig idag? Bim i antågande väl?