Midsommargänget III
Qui Gong, meditation etc. kolla in www.yasuragi.se
Qui Gong, meditation etc. kolla in www.yasuragi.se
Impressed av era sykunskaper, men vart fan e filten att beskåda. Jag har letat och letat...
Men jag fattar fortfarande inget. Är det den som är bakom magen? Tyckte annars att det var en jävligt cool vägg!
Åhå! Ich verstehe!
Nu har starten till Vasaloppet gått! Tänk vad skönt att sitta i TV-soffan med varm choklad och leverpastejmackor och kolla på ståhejet! Verkar liksom kallt och blåsigt i Dalarna idag...
Fick lite vinkar på helgens möhippa om att blivande bruden förväntar sig ett litet tal från mig. Hugaligen! Kan inte ens softa med ett glas rödvin för att finna inspiration och inte heller sluka några glas innan det är dags att ställa sig upp och fyra av det! Men själva möhippan var lyckad! Vi har softat på Sandhamnshotellet och badat bubbelpool och ätit supergod middag. Rotsellerisoppa och sen hjort med svampfylld potatisbakelse. Yummie!
Hej Flinxan! Scary att höra om brösten även om det kanske kan vara kul att känna sig som Pamela Andersson nån gång i livet! Och som du skrev i min gb, kul med vecka 30. Men det är faktiskt v 31 eftersom jag blivit flyttat till den 11 maj och inte den 17 och inte orkat ändra. Så varje fredag byter jag vecka och nu är det v. 31! Går precis in i åttonde månaden också och nu börjar det kännas alltmer verkligt!
Tack för tipset om Quinny Freestylen Elin! Tror vi bestället en idag från Tyskland trots allt. Kollade lite priser på Blocket och det blir samma pris som en bättre begagnad därifrån.
Flodis och Munter: Hur är det på nya jobben?
Stackars Toca. Huvudvärk är definitivt inte kul. Kan ju bli en del sånt under graviditeten tyvärr. Jag har klarat mig men haft en del under PMS.
Ta ingen Ipren Toca. Tror att det är Ibuprofenet i dem som inte är bra. Alvedon däremot är absout ingen fara och det är bara att knapra på!
Fäst å andra sidan har jag en kompis där det enda som hjälper är just Ipren och när hon var hos barnläkaren med barn nummer 1 sa läkaren att hon kunde ta Ipren ändå. Endast under första trimestern man skulle vara lite försiktig. Fast det hjälper ju inte dig...
Å andra sidan igen så åt jag under en period Deíklofenak för min hälsporre och den är kraftigt inflammationsdämpande och då skulle man inte bli gravid eller vara gravid överhuvudtaget, men om man läste "bruksanvisningen" för Danmark så gällde det bara under trimestern så det är ju olika hur de som kan tycker i olika länder. Sverige har ju alltid var storebror och försiktigt i överkant!
Yes! Hej Rally! How goes it?
Yes! Hej Rally! How goes it?
Yes! Hej Rally! How goes it? Men oj, vad segt...