Inlägg från: Pricken i ny tappning |Visa alla inlägg
  • Pricken i ny tappning

Midsommargänget III

Det var inte därför jag försvann Timisen. Jag lovar! Men jag gick hem från jobbet, shoppade lite på vägen och sov därefter på soffan i en och en halv timme. Är så satans trött! Som vanligt har jag nu blivit pigg när jag egentligen borde sova. Sov taskigt i natt nämligen... likadant förra veckan inför första arbetsdagen (för mig - onsdagar). Ja, ja! Var uppe och såg nån gammal repris av Cityakuten vid ettsnåret inatt och då är det ju nästan värt att vara sömnlös

• Pricken i ny tappning

Och så hade jag egentligen svarat något helt annat men det inlägget försvann i cyberspace! Bläää

• Pricken i ny tappning

Det var väl något om att jag håller med fullkomligt och att vardagkvällar efter jobbet är en prövning av förståndet så här fram på senvintern men att jag ser framemot fredag i varje fall för då är det möhippa med övernattning för en av mina bästa vänner. Så det ska bli skoj! Sen gäller det också att försöka hitta glädje i det lilla - som en semla t.ex.

• Pricken i ny tappning

Jag tror att jag är en av de bästa på att skriva långa, osammanhängande meningar utan vare sig komma eller nåt annat som jag vet Kanske borde repetera svenska språket på gymnasienivå??

• Pricken i ny tappning

Låter inte helt fel! Funderar också på nåt liknande men det är bara att inse att jag aldrig kommer att få tillräckligt med stålars för det. Funderar återigen på att ta upp den här idén med att bli mäklare och jobba nere i Spanien el. Thailand. Synd bara att marknaden förmodligen är rätt så mättad! Eller så kommer jag bara och hälsar på dig helt enkelt. Funkar ju det med. För mig i alla fall

• Pricken i ny tappning

Näe, nu är det natti-natti för min del. Jag och min tandborste ska nu vandra tillbaka in i badrummet där vi just nu hör hemma! Sleep tight!

• Pricken i ny tappning

Fan, jag är glad om miniPricken ens går ut gymnasiet...

• Pricken i ny tappning

Kände i morse att jag var på väg att joina Elin med lite kräkande. Kanske inte går att trycka i sig lite stora portioner längre. Men hur göra? Jag är ju HUNGRIG som en varg på morgonen!

• Pricken i ny tappning

Ha, ha, ha! Den var kul! Klarade faktiskt dryga 17 sekunder på fjärde försöket. Tror kanske att jag ska bli pilot i Nasa i nästa liv. Åtminstone hade jag klarat att köra Millenium Falcon i Star Wars även utan The Force!

• Pricken i ny tappning

Attans också Ozzy! Cyberkram till dig!

Svar på tråden Midsommargänget III