Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Jag ar fortfarande 100% for Angelina Jolie, hon ar sa himla lacker! Fast jag onskade att hon slappte lite bomber da och da, verbala bomber alltsa.

wohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Mera verbala bomber till folket! Det ar sa harligt nar nagon sager det man absolut inte far saga och alla blir sa fruktansvart generade. I love! Det kanske ar sjukt vad vet jag.

• Coccinelle

Jag foljde inte oscarsgalan, vem holl skandaltal i ar och vad sa dem?

• Coccinelle

I sa fall aker vi dit bada tva for jag haller med dig T!

• Coccinelle

Ett ganska skojjigt missforstand!

I fredags nar jag skrev om att min chef satte pa sig riddarrustningen och drog ut i strid bla bla bla, sa blev det en mailfejd mellan min chef och den andra projektledarens chef. Hur som sa ville jag saga till min chef att jag uppskattade att han inte drog sig for att ga in i konflikter nar det behovdes (han ar jatteduktig pa det), sa jag anvande mig utav foljande uttryck :
    Tu n'a pas peur de mettre la main à la pâte = Du ar inte radd for att kora handen i degen.
    Berattade hela skandalhistorien fran A-O for min franska vaninna som asgarvade for jag hade namligen anvant fel uttryck.... "Annie, det ar skitbra att du berommer din chef for att han jobbar!"
    Det betyder alltsa att man inte ar radd for att arbeta!!!

• Coccinelle

Ja usch det kan bli valdigt fel! Man ska akta sig for att skamta, svara samt anvanda ordsprak och uttryck nar man ar utlanning

• Coccinelle

Men vada CM, jag ar jattenyfiken nu! Who was it? Hittar inte...

• Coccinelle

Ja det blev sa spannande at jag kom av mig mitt i gympandet forut Fast nu ar klar. Jag skulle egentligen komma in har och fraga vad slags gympadojjor man ska ha nar man gympar? For jag fick sa otroligt ont i fotterna men sa tittade jag noga pa videon och sag att en av tjejerna hade lika skor som jag sa jag bytte till dem och det blev mycket battre. Mer studds liksom

Svar på tråden Midsommargänget III