Midsommargänget III
Har ni lämnat datorerna på jobbet och är på hemväg nu när jag vill chatta med er :-S
Har ni lämnat datorerna på jobbet och är på hemväg nu när jag vill chatta med er :-S
Nu har jag även bokat tid för klippning och slingning av hår (på huvudet). Vad saker man får gjorda när man kommer hem tidigt på en vardag...
Jag har även försökt få tag på landstingets utredningstant, där är det alltid telefonsvarare. Ringde även den privata - de stängde 15:00...
Har jag berättat att sambon vill skynda på utredningen så att ska börja hända saker. Inte för att han vill få barn nu, utan för att han vill kolla att allt står rätt till. Hans nojjighet börjar gå om min. Det beror på att flera kolegor och kompiar har lyckats att reproducera sig mot sin vilja, dvs med p-piller och spiral, och vi har försökt i över ett år utan några skydd och inget händer. Jag tror att han börjar må lite dåligt av att inget händer. Detta är inget han berättar för mig, utan det slank liksaom ur honom när jag frågade honom en direkt fråga hur han kände att det faktiskt inte händer något. Innan har han varit väldigt neutral och tyckt att det är väl ingen bråska med nånting.
Jo, jag fick ju mens förra veckan. I samma veva som ALLA andra
Hallååå?!??!?!
Cocci - Var tog du vägen?
Om jag skriver några inlägg till så blir det bara jag och Cocci på den här sidan!
Ett till!!
Så där ja!
ja just det jag her en sak till att berätta. Hon jag jobbar med sa att jag kommer att behövas till iallafall februari även om hon jag vickar för kommer tillbaka. Det var alltså inget löfte, men ändå väldigt skönt att höra. Jag är så himla bra
En del i sambon oro är att han är enda barnet eftersom hans föräldrar inte lyckades få flera barn. De var tydligen på utredningar och sånt för länge länge sen... Och vem vet vad som är genetiskt och ärftligt när det gäller fertillitet?
... och ny kräks jag också. Det brukar jag inte göra av kaffe. Satan, ska man få kräksjuka nu?!?!