Inlägg från: Flodisen |Visa alla inlägg
  • Flodisen

Midsommargänget III

kanske masn skulle ta och uppgradera. Alla andra verkar ju ha gjort det. Man vill ju inte hamna på efterkälken.

• Flodisen

Så där. Då var man samma flodis i ny omgivning.

Om man sökte vänner i olika former så kom samma personer upp hela tid. Där stod det att jag var både gravid och pappa

• Flodisen

kollikock! hälsar man på Anemone i denna skepnad om jag minns rätt?!

Jag kan inte sova och det bliv inte bättre av att jag var hungrig. Nu har jag dock ätit en smörgås. Jag tänkte att ni är säkert intresserade av mitt intag av nattliga smörgåsar.

• Flodisen

Smögen, där har jag också varit. Dock utan båt...

Tanten hur mår du och var det bara magknip? Säg att det bara var magknip, snälla!?

• Flodisen

Stureplanskidsen brukar ha en vcka i Visby ockå, det är väl samma betende både här och där...

• Flodisen

75J - vilka jättelökar. Samon som sitter brevid mig(fast vid hans dator) fnissade bra länge när jag berättade storleken. Han trodde inte bröst kunde bli SÅ stora. Hur går det med ryggen om de växt så mycket. För jag antar att du inte tränar ryggen så mycket mellan kaskadspyorna.

• Flodisen

Beach-06 mentaliten verkar ha kommit till gymmen också. Ialla fall mitt. Nu vet jag inte hur mycket folk det brukar vara på efterjobbet tid, men min träningskompis hörde nån som sa att det var ovanligt mycket människor idag.

Det är riktigt kul att gymma när man har tid på sig. På morgonen när jag har kört tidigare så har man ju fasta tider som man måste hålla sig inom. Dvs vara på jobbet i tid och jag kan inte starta tidigare för vi har hängt på låset de mornar vi har tränat.

... och jag riktigt känner hur musklerna växer och fettet förbräns

• Flodisen

Jag gillar ärtsoppa med mycket senap. Fast det ska vara så lite fläsk i som möjligt, de brukar bara vara slajmiga bitar som simmar omkring.

• Flodisen

April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

Idag ska man inte tro på vad någon skriver....

Svar på tråden Midsommargänget III