Midsommargänget III
Nej, ettan har köpt över outsiders o det ska handla om freaks ikväll...
Nej, ettan har köpt över outsiders o det ska handla om freaks ikväll...
Hello alla!
Underbart det låter med förestående bröllop surfer! Jag vet inte om vare sig mig som höggravid eller med småbarn känns som det bröllop jag ville ha...så ska det bli av får det bli en kort sak av juridiska skäl.
Men blir det inga barn kan man ju ställa till med ett hejdundrande tröstbröllop!
Det är jättebra för de kan kompensera de 70% chans som fattas!
Ååååååååååååååhhhhhhhhhhhh!!!
Vet bara att du ska vara noga att vid bokning, incheckning...ja överallt...basunera ut att ni är nygifta på bröllopsresa för då är det stooor chans att ni uppgraderas!! Om ni nu inte redan flyger o bor första klass alltså...
Spela golf...på smekmånaden...jaa jag spelar ju inte (men mannen gör det)... Men är det inte roligare att besöka nån prydlig djungel eller dricka drinkar i en pool?
Tänkte säga att jag vet...men jag vet ju inte alls som vanligt...alltså vilken plats som ligger var...
Redan vid bokningen ska ni eller reseagenturen ABSOLUT påpeka detta tydligt, att det är hannimoon alltså! Min nygifta kompis o hennes make reste som kungligheter till o från bali tack vare att researrangören påpekat detta vid bokning!
Jag och mannen ska - när vi snabbvigd oss i rådhuset efter 80 minuters kö - absolut påpeka att vi är nygifta när vi stiger på finlandsfärjan!