Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Det som talar mot din flytt HG, är att ju längre norrut desto sämre!

• Timisen

Kanske maken använde lite manlig list kombinerat med en förhoppning att du skulle vänja dig vid förslaget o ändra inställning? Jag minns att det var på tapeten redan förra våren?

• Timisen

Gomorrån!
    Jadu vi kom fram till nada!

• Timisen

Sorry munter läste slarvigt, jag är lite uppe i min ovälkomna mens. Jaa och flodis o jag var oxå engagerade minsann...hoppas det blir bra...

• Timisen

Äh jag fick mens idag på sämsta möjliga datum! Imorgon hade varit perfekt och förra veckan mellanbra. Sprejstart kan ju bara ske dag 1 eller 21. Imorgon är dag 2 Kan alltså tidigast starta 7 maj...hoppas verkligen att de okejar en beh imorgon!

• Timisen

Nu ska jag strax till doktorn för att få min dom. Funderar på att spela förvånad när jag blodar ner gynstolen. Åh, jag har visst fått mens - vilken tajming!

Jahaja...
    munter är trött efter att ha haft äl i helgen..mhm...
    elin vaggar omkring med tyngdlyftarskärp (klart du ska fråga om blödningarna!), pricken är gravningsglömsk, anemone firade tidig midsommar (antagligen för att det snabbare ska bli höst o bebbeverkstad), mammorna lyser med sin frånvaro..ja HG har ju fullt upp med jobbiga beslut, Rally vill inte ha en bögvagn och Ozzy har betalat priset för att ha villa med trädgård...

• Timisen

Hon är väl inte hans smak helt enkelt...shit att man ska behöva förklara hur era hundar funkar...

Jag har börjat spreja, jag har börjat spreja!!!

• Timisen

Och inte kommer jag dit heller för en viss person vill ha all bandbredd till xbox...

Ses senare..

Svar på tråden Midsommargänget III