Midsommargänget III
Det som talar mot din flytt HG, är att ju längre norrut desto sämre!
Det som talar mot din flytt HG, är att ju längre norrut desto sämre!
Köpenhamn hade vart nåt det!
Kanske maken använde lite manlig list kombinerat med en förhoppning att du skulle vänja dig vid förslaget o ändra inställning? Jag minns att det var på tapeten redan förra våren?
Gomorrån!
Jadu vi kom fram till nada!
Sorry munter läste slarvigt, jag är lite uppe i min ovälkomna mens. Jaa och flodis o jag var oxå engagerade minsann...hoppas det blir bra...
Äh jag fick mens idag på sämsta möjliga datum! Imorgon hade varit perfekt och förra veckan mellanbra. Sprejstart kan ju bara ske dag 1 eller 21. Imorgon är dag 2 Kan alltså tidigast starta 7 maj...hoppas verkligen att de okejar en beh imorgon!
Nu ska jag strax till doktorn för att få min dom. Funderar på att spela förvånad när jag blodar ner gynstolen. Åh, jag har visst fått mens - vilken tajming!
Jahaja...
munter är trött efter att ha haft äl i helgen..mhm...
elin vaggar omkring med tyngdlyftarskärp (klart du ska fråga om blödningarna!), pricken är gravningsglömsk, anemone firade tidig midsommar (antagligen för att det snabbare ska bli höst o bebbeverkstad), mammorna lyser med sin frånvaro..ja HG har ju fullt upp med jobbiga beslut, Rally vill inte ha en bögvagn och Ozzy har betalat priset för att ha villa med trädgård...
Flytta med hg till sthlm?
Hon är väl inte hans smak helt enkelt...shit att man ska behöva förklara hur era hundar funkar...
Jag har börjat spreja, jag har börjat spreja!!!
Och inte kommer jag dit heller för en viss person vill ha all bandbredd till xbox...
Ses senare..