Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Åh Elin! Fy så jobbigt!
    Stackars faster, särskilt om hon har gett upp Är det samma sorts cancer som de andra gångerna eller är det nya metastaser på andra ställen?

Och fy för spöande män! Kommer hon lämna honom nu eller går hon tillbaks till honom som ett får till slakt, som så många andra?

Lilla Elinen. Skickar fjolliga cyberkramar till dig.

• OZgirl

Anemone,
    jag gick nog aldrig nån projektledarutbildning... Däremot en ledarskapsutbildning i Ericssons regi som var väldigt bra.

En kollega tror jag har fått tillstånd att gå en projledarutbildning. Jag kan kolla med henne vad hon tycker om den, om du vill?

• OZgirl

Cocci, du vet att alla ska dö va? Förr eller senare, menar jag...

• OZgirl

Nope Prickis, fick mens just nyss. Börjar bli fett less på det här.

• OZgirl

Millennium Falcon hade varit en svart rykande hög med rymdskrot om jag hade kört... Jag kommer inte ens upp i 8 sekunder! Fast jag drömmer fortfarande om en karriär som rallyförare på "the circuit", i VM... Så jäkla svårt kan det ju inte vara!?

Nä, bebisshite börjar förlora sin charm. Kommer nog inte heller kasta mig framför tåget (dels för att man säkert har "turen" att överleva som ett paket, dels för att jag säkert skulle hamna på makens avdelning... ), men bok och choklad och filt ställer jag helt klart upp på! Äter Lindt Madagaskar eller Lindt Ghana, de är goda. Och mörka. ("Den är ju så god! Och ljus...", kommer ni ihåg den reklamen?!) Maken får elda i öppenspisen ikväll och han får laga maten och pyssla om mig. Ett glas Lambrusco när vi kommer hem och portvin till osten efter maten, det får det allt bli.

Fuck the diet, idag köper jag en semla.

• OZgirl

Lunch med stilig karl är mycket bra som humörbooster! Jag åt lunch med en söt liten flicka och det var rätt ok det med ! Eller ja, flicka och flicka, hon är 29, men hon är så pyttepytteliten att hon ger ett flickigt intryck. Rar!

Timisen, jag är lite kär i vita viner från Nya Zeeland. Det finns ett par Stoneleigh-viner; en Sauvignon Blanc, en Chardonnay och en Riesling som är goda allihop. Testa nåt av dem! Annars är chardonnay i största allmänhet smarrigt, och riesling, och gewürtztraminer... finns massor massor!

• OZgirl

Åh, Yasuragi! Dit vill jag åka! Men det är dyyyyyyrt... man kan dra en vecka till Mallis för samma pris som en helg där.

• OZgirl

Pricken, du är helt klart senil!
    Det blinkar inte bara till - blinkar den där åt dig så skulle jag inte sova mer i år, det kan jag säga! Särskilt med ljud på, jag gör i brallerna varje gång.

• OZgirl

Hm... Yasuragi för 650 bagis är ju bra! Dagsaktiviteter är typ QiGong eller TaiChi eller ikebana eller nåt liknande.

Svar på tråden Midsommargänget III