Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Hej på er!

Har läst ikapp nu på FL och har fortfarande en hel del kvar, om man säger...

Är inte preggad utan mensar istället men det är som det är. Går väl fler tåg får man anta.
    Semestern var kanon, vi har inte gjort ett piss på två veckor. Däremot fjällar jag redan apmycket! Skit och pannkaka. Men det var sköntsköntskönt att inte vara här och bara vara med maken. Det behövdes.

Nu ska jag tvätta upp mina åtta maskiner eller vad det blir. Tur att jag har egna vitvaror som jag kan disponera som jag vill!

Puss!

• OZgirl

Jag är riktigt BRUN! Ser ut som en lagom gräddad pepparkaka, utom på tuttarna och musen. Det är tydligen toplessförbud på praian i Brazil (vilket de istället löser genom att ha yttepyttesmå bikinisar, både uppe och nere), så de vita bröna lyser som fyrbåkar i natten nu!
    Det svåraste beslutet om dagarna har varit "vart ska vi äta middag?", vi har gått längs med stranden fram och tillbaks så vi har väl knallat ca 1 mil eller mer varje dag. Det känns skönt, men hälsenorna protesterade högljutt!
    Köpte tre bikinis till mig själv, görsnygga, och tre badbracker till mannen, också görsnygga. En familjehängmatta som vi ska försöka montera på ballen till i sommar köpte vi oxå. Sen inte så mycket mer, lite kaffe och sprit bara.

Ser inte fram emot att gå till jobbet på måndag, men tänker bara jobba halvdag i alla fall - sjukgymnast och frissan på eftermiddagen!

• OZgirl

Hatar det där jävla msn... kommer inte in idag alls *grrrrrrrrr*

• OZgirl

Elinpelin, jag kan henka på och träna, jag har SATSkort. Säg bara till när och var (och vad )!

• OZgirl

Tillbaks på jobbet.... känns sådär...

Det är typ 50 graders skillnad i temperatur på här och på semestern. Det känns!

• OZgirl

Flinx, hoppas du bad honom sätta sig på sin tumme!

• OZgirl

Toca, om du ser lite grön ut i ansiktet, sover dina 17 timmar och spyr de andra timmarna så behöver du inte outa så mycket - säg bara att du fått die Winterklöksjuka geschnitt!

Kul att höra ifrån dig dock, oro fanns att nåt skulle ha hänt dig och er.

Kräkskramar på dig!

• OZgirl

Ja, min BIM är inte förrän i nästa månad typ - har precis haft mens (eller har fortfarande)!
    När ni räknar/räknade cykel och så, räknar/de ni då från första spottingen eller första störtfallet? Sen mitt mf har jag två dar när jag bara blöder lite, sen på dag 3 börjar jag blöda mycket mycket. Ska jag räkna från dag 1 eller dag 3?

Kroppen verkar ha ställt in sig på en 28-dagars cykel igen iaf, tack och lov. Jag tänkte testa med ÄL-stickor den här månaden för att se att den ligger kvar där jag tror att den ska vara. Osis är att maken jobbar natt den veckan jag tror jag har ÄL! Ahja, vi får väl köra på de kvällar han faktiskt är hemma så gott det går.

• OZgirl

Mitt i all dimma och drivis och skendräktighet och symptomer och kräks och annat lull-lull kan man drömma sig bort här:

www.webbkusten.com - tjusiga bilder från ostkusten!

• OZgirl

Jag har en vän som av okänd anledning kallas för Berta... han heter egentligen Anders. Ska nog skicka en liten gratulationshälsning till honom!

Varför ligger herr Tant på operationsbordet? Ngt allvarligt?

Svar på tråden Midsommargänget III