Clearblue & Pergotime
Hur går det för dig Jendeas? Har BIM varit nu?
Emtfb-vi kör varje månad utan uppehåll! Men Max sex månader verkar det som jag får.
Okej, men det är säker olika på olika ställen hur länge man kan ta dom. Men skönt att man slipper vänta en månad emellan iaf som ja trodde!
Ja jag funderar också på de där med om när man får ÄL av enkeldos, om man får ta en dubbeldos endå?
Jag måste bara slänga in en konstig händelse, lite vidrigt kanske.. Men idag fick jag mensvärk i magen och så kändes de som mensen kom, gick in på toa men det var gula flytningar? Aldrig sett det förut? Nån annan som varit med om det?
Nej vad trist elin! Vad är provera?
Okej tack för svar!
Jaha ok, det är ju en hel bok allt detta med olika behandlingar! Heja jendeas håller tummarna att det tar sig denna gång!
Själv har jag BIM idag, men vet med all säkerhet att mensen kommer komma! Även hur mkt jag än inbillar mig att jag har gravsymtom.
Hur går de för dig längtarefterbebis? :)
Vad trist, men ge förfan inte upp :) Vi klarar detta allihopa förr eller senare. eller typ nästa månad. :)
Ingen mens än så länge wihoo
Surt jendeas, själv känner jag nog ingenting tror jag? Mer än ont i magen.. Idag har det varit precis som mensvärk till och från hela dagen, men ingen mens?! Fick pyttelite rosa flytningar tidigare idag men ingen mens.. tokig är väl vad man blir!!
Nej jag har inte velat testa mig för jag vet att det inte kommer bli positivt, man vill bara ge upp.. usch!
Jag har såå dålig koll på kosttilskott, så nej jag tar inga. :) Vad är folsyra bra för? :P
Imorse kom mensen, men väääärldens jävla mensvärk. Suck! Trodde en liten stund att ja faktisk va gravid, men snart ger ja fan upp.. Men men bara vänta in äl nu då, ska ringa Gyn på måndag så ja får en till kur pergo..
Jag röker också och tänker exakt samma som tankar som dig jendeas!