• emtfb

Clearblue & Pergotime

Tack hoppas det är rätt:)
    Hur går det för dig? Har du börjat på trippeldosen än?!

• emtfb

Hoppas verkligen att det är din tur! Och med trippelkur borde de finnas stor chans! Håller tummarna:) åh vad kul:) då får du ha massa bebisgos nu då!!

• emtfb

Tack jendeas!! Hoppas det är något och att den vill stanna:) vågar inte hoppas på något..

Längtarefterbebis; jag fick mer mensvärk med pergon än innan, blöder mycket men blöder färre dagar och det är mer klumpar som du beskriver.. Tror de är av klumparna man får mensvärken av, tror det är koagulerat blod..

• emtfb

Ja jävla konstigt, för mig så fick jag regelbunden mens, kommer inte ihåg om du sagt det innan, men hade du regelbunden innan du började med pergon? Okej men så hade jag med och vips så var det ett + :) Hoppas inte mensen kommer!!! Köpte digital test idag, men tror jag tar det på tisdag. :P

• emtfb

Kanske kan va att du inte haft ÄL, men då borde väl mensen inte bli sen ytterligare 2 dagar? Tog det digitala igår stod gravid v.2-3 :) så nu börjar jag förstå lite grann att de är på riktigt, så nu har jag slutat rökt också:) ska ringa gyn idag och höra vad man ska göra nu, kanske in på nån koll?

• emtfb

Ja förstår det, hatar att inte veta nånting! Sen denna väntan.. Hoppas tiden går fort till den 30:e! Och hoppas det är bra besked:)

Alltså jag tror knappt att det är sant, vågar inte hoppas så mycket utan tänker att snart kommer den där jävla mensen.. Men hoppas liten vill stanna!

• emtfb

Jag lider med dig jendeas, hoppas tiden går fort nu så du får komma på mötet!:)

• emtfb

Okej det känns ju inte helt rätt, och är det nånting så borde det väl kanske visas efter 10dagar? Håller tummarna iaf:)

Heja heja längtarefterbebis:)

• emtfb

Längtarefterbebis, när ska du börja testa dig?

Ja hur gick det igår Jendeas?? 

• emtfb

Näe vad trist att de missades och ni fick för lite. Men hoppas det tar sig nu!!! Kramar

Svar på tråden Clearblue & Pergotime