Clearblue & Pergotime
någon som vet om man kan ha/få ägglossning fastän man fortfarande har mens? ibland blöder jag liksom 2-3veckor.. kanske därför man har missat ägglossningen....?
någon som vet om man kan ha/få ägglossning fastän man fortfarande har mens? ibland blöder jag liksom 2-3veckor.. kanske därför man har missat ägglossningen....?
kört med monitorn denna omgången. tog ju trippeldos med PT. visade ÄL igår och nu på morgonen. så nu får vi se vad som händer! =) hoppas dock inte för mycket..
jag har också PCO..
har ni kollat runt i släkten eller så ifall det är fler som haft svårt att få barn/PCO?
jag har på båda sidor. moster, faster, mamma, mormor... =/ tror att det är ärftligt..
idag vaknade jag en timme innan klockan skulle ringa och mådde kasst som fasen.. gick upp och åt frukost, och körde sen till jobbet. det blev bättre. men vid 11tiden fick jag en släng av illamående igen.. vet inte om det är inbillning eller något annat.. är alldeles för tidigt för att kunna se något iallafall...
gjorde ett gravtest nu på morgonen. "inte gravid" fick vi till svar.. både jag och mannen börja böla.. jag som trodde att där var något med alla de symtom jag tyckte att jag haft.. kanske är det för tidigt än.. men i dag är det 2 veckor sen jag hade ägglossning... så det är väl bara att invänta menshelvetet då....=(
vad spännande jendeas! :) du får hålla oss uppdaterade :)