• Anonym

Pojke i klänning!

Anonym (Mamma) skrev 2012-07-06 09:24:58 följande:
    Jag är ingen jävla mobbare! Jag sa ju inget högt precis!
    Jag vet inte, böcker, filmer, hur tusan ska jag veta det? 
    Du gjorde ett fatalt misstag ts, du postade tråden på vuxendagiset familjeliv.
    Du har all rätt i det är inget annat än vrickat hur vissa föräldrar uppvisar totalt gränslöst beteende, du kan även ge dig fan på att dom flesta av dom har ett konto här

• Anonym

Orka bry sig så länge ungen inte går naken mitt i vintern...?

• Anonym
    sivie skrev 2012-07-06 11:20:51 följande:
    kan ju tycka att ni mobbar ts nu. 
    Oh no you didn't!!!!!

OCH DINA SKOR ÄR FULA!!!!!!

Här i vuxendagiset familjeliv mobbar man inte, här upplyser man bara folk i hur fel dom har.
  • Anonym
    Froststar skrev 2012-07-06 12:33:07 följande:
    Barns kommentarer kommer för att inskränkta föräldrar har lärt dem det. Det är inte barn som mobbar, det är föräldrar som misslyckas big time med sin "uppfostran".
    Om vissa föräldrar här skulle lära ut att det finns visa normer och regler i samhället skulle livet vara så mycket enklare för dom små.

• Anonym

ha ha min pojke går runt i tofs och kjol i detta nu.............................storasyster på 5 år har klätt honom. han är 2år.

Inget att hetsa upp sig för. det är ju lek och skoj. kan hända att vi går en sväng till lekplatsen också det bjuer jag på.

Så kasnke det kommer fler sådana här inlägg i eftermiddag från någon i Skåne

• Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-06 13:08:07 följande:
    Men URS, din pojke kommer bli BÖG!!! FörvånadGråter
    oj oj oj! Just det, det blir de ju genom att klä sig i tjejkläder. en gång hade han även prinsessklänning. Han blir nog läderbög då va?
  • Anonym

Jag antar att ni inte har pojkar och flickor till barn utan hönor, eller hens eler vad fan ni nu har, det förklarar ju att vissa här inte vill göra skillnad mellan könen.

Antagligen är även ni hermafroditer och barnen kommer från jungrufödsel .-D

• Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-06 14:07:31 följande:
    Men du förstår, inte, alla de barnen blir ju BÖGAR, och då minskar antalet svenska barn som föds, och VIPS SÅ HAR TALIBANERNA TAGIT ÖVER!!!!! Obestämd
    Fortfarande inte sökt hjälp?

• Anonym

Vad fan har du med det att göra TS? Vad tror du kommer hända? Kommer stackaren bli homosexuell? Och om han blir det, vad fan spelar det för roll? Jävla kärring.

• Anonym

Fullständig idioti...     pojke o flicka var e problemet ?

• Anonym

"Pojke i klänning". Samma genustjat i en ny tråd och samma engagemang och samma tråååååkiga argument............och när den här "pojke ska ha flickkläder"-tråden dör så kommer nästa och nästa och nästa och nästa och snart dör vi

• Anonym
    viseversa skrev 2012-07-06 19:42:01 följande:
    Min son kommer utan tvekan få gå ut i klänning om han själv vill det! Nu är han bara 16 mån än så länge! Men jag kommer inte förbjuda vissa plagg bara för att han råkar ha snopp! Han ska ha samma rätt att klä ut sig som sina systrar!
    som sagt var.......en evighetsmaskin.............blablablabla   Men lägg ner detta trams.
  • Anonym
    Anonym (vet hut) skrev 2012-07-06 19:46:08 följande:
    Ja men lyssna här då vad jag såg! Var inne på ICA med mannen och ser en flicka i 3-årsåldern springa runt i jeans och grå mössa på huvudet. Nu har väl larvet gått för långt? Okej att flickor har grått, men jeans!? Sånt tjafs får inte mina döttrar gå i! Flickor ska ha kjol.
    Stackars barn som inte får lära sig sin rätta plats.
    Å herregud ..........nä nu låtsas jag att denna tråd inte finns.....tralalalalala ajö 
  • Anonym
    Plutteli skrev 2012-07-06 19:55:18 följande:
    Har du missat att TS är EMOT att pojkar ska få ha klänning?
    Och?
  • Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2012-07-06 20:04:08 följande:
    Tycker det är så fult när pojkar ser ut som flickor och tvärtom.. isch

Flickor ska ha kjol och klänning ofta och långt hår. Pojkar ska ha kläder med fräna tryck, inget rosa fjanteri och givetvis ska de ha kort hår.

Kollade in på lady dahmers blogg häromdan och höll på att skita i brallan av skratt när jag såg hennes ungar. Skrattande  

Ska ha? Nej det finns inget ska. Hoppas du inte lär dina eventuella barn att man ska skratta åt andras kläder och utseende. Mobbing härstammar nog främst från vuxna som du tyvärr..
  • Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2012-07-06 20:10:20 följande:
    hennes ungar lär bli mobbade
    Ja säkert av dina barn, eller av barn med föräldrar som resonerar som du. Hemskt.
  • Anonym
    Anonym (vet hut) skrev 2012-07-06 20:40:01 följande:
    Nej sexualiteten hör verkligen till vuxenvärlden och små barn ska inte behöva utsättas för det. 
    Nope. Men barns sexualitet är något helt annat än vuxnas. Dags att läsa lite psykologi kanske?
  • Anonym

Det kan bli hursomhelst om man blandar...

• Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2012-07-06 20:30:12 följande:
    Klär man upp sina barn så får man skylla sig själv anser jag
    Så tycker jag inte man kan resonera. Personligen tycker jag det ser hiskeligt ut med barn i kamouflagekläder men anser inte att någon har en endaste anledning att mobba det barnet för det. Eller är det okej att göra det om jag anser att det är så fult att föräldrarna och barnet får skylla sig själv?
    Jag undviker också att överföra vad jag tycker är fult m.m. till mina barn. Alla har olika smak helt enkelt och ingen ska behöva ta att bli mobbad för hur den ser ut eller för vad den tycker om. Aldrig!
  • Anonym
    Anonym (Mamma) skrev 2012-07-05 15:36:36 följande:
    Nej? Alltså vad tror ni egentligen? Jag är inte rabiat, jag tycker det är larv att låta pojkar gå klädda som prinsessor ute.

Jag kan tycka att det är larvigt att låta BARN vara ute och leka i prinsesskläder... Oavsett kön. För jag skulle inte låta mitt barn gå klädd som en prinsessa, annat än som lekkläder, inomhus... Men jag misstänker att TS hade blivit precis lika "störd" oavsett vilken typ av klänning pojken hade?
Svar på tråden Pojke i klänning!