-
Meddelande borttaget -
Meddelande borttaget -
Att jag levt ihop med en psyksjuk människa och att ingen vet om det, för hon är så duktig att hålla det till hemmet.
Och nu tror ingen på en, stackars barn :/ -
Varit gift med två män pappersvis samtidigt.
-
Anonym (småstadstjejen) skrev 2012-07-10 16:49:02 följande:jo men visst... då får de göra det... att jag skulle klara att övermanna honom är rent löjligt haha... jag är 3 huvuden kortare än honom och väger 35 kg mindre än honom, är akademiker och tunn och han är muskelbyggande uniformsarbetare (utan att nämna yrke)- dessutom bor vi x antal mil ifrån varandra så jag lär ju inte kunna åka dit obemärkt utan att kollegor och familj märker att jag lämnar hemorten liksom.. det är ingen fara.. försvinner han är jag den första som jublar och tacksamt tar emot ett lögndetektorstest. och med de fängelsestraffen v i har i Sverige så kan jag tom tänka mig att sitta av några år som oskyldigt dömd bara för att leva lycklig med vetskapen att någon tog honom till slut
Så klart är det ingen som vet vem jag är här heller.... men jag välkomnar polisen om de knackar på min dörr- tror att jag dessutom skulle kunna komma undan ganska lindrigt OM jag själv satte planerna i verket med tanke på allt han utsatt mig för under och efter äktenskapet..var för övrigt en polis som högt sa "man kan ju önska att någon blir riktigt förbannad på honom och röjer undan honom" hehe... så då kan jag ju lägga över anklagelserna på den polisen isf..
Men som sagt... inget jag skulle klara av att göra då han är väldigt stark och väldigt våldsam... men fantisera får man ju göra
Med tanke på det du skrev.. är det ingen som knackat på hos de som antytt att de tänder på små barn än?
Tjejer fastnar och älskar de där farliga våldsamma typerna tills de sedan beskriver på nått forum om hur den underbara farliga mannen sparkat sönder deras mjälte -
Svek några polare som var på besök hos mig p.g.a. att jag var aspackad och slocknade då jag var ca 19. Blev väl utkastad från krogen också, men fylleroboten i mig lyckades styra mig hem. Slog ett sår i pannan och spydde i sängen gjorde jag med. De fick sova på gatan ist.f. hos mig. Rätt liten stad jag bodde i då och det fanns inget som var öppet förutom hotell, men de väl hade inga pengar på sig.
Låter inte så farligt, men jag skäms SOM FAN. Värst av allt är att dessa polare skojar med mig om detta ännu, men jag själv har inte kommit över det. Det var första och ännu 15 år senare sista gången jag konsumerat mer sprit än vad jag tål. Man lärde väl sig nåt antar jag.
-
Anonym (nonono) skrev 2012-07-11 07:50:12 följande:Värst är att så många blir sexuellt utnyttjade. Får mig att se svart på samhället. Ni som gillar bdsm det är psykfel på er för det. Slutar inte där det är ofta ni som tänder på barn djur mm. Bdsm är en störning som blivit accepterat. Värts är småbarnsföräldrar som gillar sån. Äckliga människor.
Haha nu skrattade jag käken ur led och det gör ont
-
ERA jävla IDIOTER som är otrogna mot er respektive. Hur FAN kan ni med!!! Är ni helt utan hjärta eller? INTE OK!!!!!!!!!!! Dra åt HEL...E med er!
-
Kommer aldrig erkänna att jag har gjort en abort. INGEN skulle tro det om mig. Kommer ångra mig hela livet och skäms så inåt helvete för det.
-
Man känner dragningar till barn och djur, för att man tex har en fetish på latex? Spanking? Eller hur menar du? Så man är både pedofil och uppskattar tidelag om man inte är helt såld på vaniljsex?Anonym (nonono) skrev 2012-07-11 10:40:59 följande:vad är oklart? Många har blivit utnyttjade som barn av sina nära. Är det konstigt att man förkastar det tro? Bdsm folk är perversa från början o derasperversioner slutar inte där. Menar att de inye har gränser. Dras till barn o djur. Ja jag tycker de är äckliga pga deras/ era läggnongar.
Ja, man lär sig nåt nytt varje dag. Ska genast ringa min terapeut och be om hjälp då jag kan uppskatta lite hårdare tag i sänghalmen emellanåt. Tänk om jag helt plötsligt känner att jag vill bjuppa in grannens hundar!?
Går detta att förebygga tror du?