• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Anonym skrev 2012-07-11 11:55:21 följande:
    I vår sommarstuga brukar vi skaffa sommarkatt nästan varje år, och varje år till hösteb säger vi till barnen att vi "lämnar tillbaka" den fast min man själv avlivar dom! Barnen skulle bli helt förstörd om de visste om något
    Du kan verkligen inte vara helt normal i huvudet! Du borde skämmas! 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 12:06:44 följande:
    Varför inte välja typ en guldfisk eller en hamster? Varför en katt som egentligen kan bli 20 år gammal?

Jag tycker att det är skitkul att du gör ledsna gubbar, komiskt att du vill få andra att tro att du ogillar vad du skriver liksom.

Ni skaffar katt år efter år, för att sedan avliva den. hahaha

Min MAN ordnar det där för våra barns skull, skyll på honom, och jag berättade en mörk hemlighet som tynger mig, jag behöver inte rättfärdiga det där eftersom det är OT, btw det är bondkatter som säkert skulle avlivats ändå
  • Meddelande borttaget
  • Anonym

Jag älskar att ge oralsex när tjejen har mens! Så hett och gott

• Anonym

Jag pluggar till pedagog och har mångatjejkompisar i kåren, blir ofta bjuden hem till dem för plugg eller fest, när jag är hos dem så brukar jag leta reda på deras tvättkorg och undersöka deras underkläder!

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Min mörkaste hemlighet är att jag blev tillsammans med en kille bara för att ha någon.. Fick könsherpes av honom och jag tänker varje dag att om jag aldrig hade blivit tillsammans med honom så hade jag varit frisk. Jag hatar honom över allt annat.

• Anonym
    Längtande83 skrev 2012-07-11 12:38:20 följande:
    Fan vad sorgliga ni är! Sitter här dag ut och dag in och för så onödigt korkade diskussioner, helt OT, och förstör allt som skulle kunna liknas vid en läsbar tråd. 
    Förlåt, kan inte alla förkortningar. Vad betyder OT?? Ser ni skriver det överallat
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 13:51:44 följande:
    Förlåt, kan inte alla förkortningar. Vad betyder OT?? Ser ni skriver det överallat

Förstår inte heller vad det betyder. Kan någon förklara vad ö h t står för?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?