• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym
    Anonym (...........) skrev 2012-07-09 19:01:52 följande:
    Men fy fan... jag vet, inga moralpredikningar i denna tråd, men, fy fan.

En människa kanske är mördad och du bryr dig om en katt? Som dog för länge sen, säkert nått pojkstreck som blev fel
  • Anonym (hårfoten)

Hahaha tror folk på allvar att det är en krvinna eller man, som har "förskrivigt" sitt mord, här på FL?

Hahahhaha. Sedan är hon PEDOFIL också, eftersom att hon funderar över hur en pedofils hjärna funkar? Herre min je!!! Alla undrar vi väl hur de är funtade där uppe?!

• Anonym

Jag har ljugit om att få orgasm för min man i 9 år. Varje gång vi har sex. Vet att jag aldrig kommer kunna få orgasm genom "penetrering", och det tar jättelång tid för mig att komma genom smek, så... here I am. :(

• Anonym (...........)
    Anonym skrev 2012-07-09 19:08:33 följande:
    En människa kanske är mördad och du bryr dig om en katt? Som dog för länge sen, säkert nått pojkstreck som blev fel
    Ursäkta för fan om jag inte läst alla 23 sidorna i tråden!!

Men visst, sure, det är heeeeeelt OK att mörda försvarslösa katter, vem bryr sig liksom.
  • Anonym

Har inga såna där mörka hemligheter som många av er men... - Jag pillar bort skinn under fötterna som jag kastar bakom soffan, sängen osv. Min sambo är den enda som vet om detta och tycker att det är vidrigt! Tycker jag med för den delen... - Onanerar ofta och mycket! Min sambo vet inte om att jag gör det överhuvudtaget.

• Anonym (Klara)

Är det någon som har polisanmält eller tänker alla att någon annan gör det?

• Anonym (...........)
    Anonym skrev 2012-07-09 19:23:49 följande:
    Har inga såna där mörka hemligheter som många av er men... - Jag pillar bort skinn under fötterna som jag kastar bakom soffan, sängen osv. Min sambo är den enda som vet om detta och tycker att det är vidrigt! Tycker jag med för den delen... - Onanerar ofta och mycket! Min sambo vet inte om att jag gör det överhuvudtaget.
    Jag pillar både torrt skinn på fötterna och diverse sårskorpor..... och äter det.

Jag VET. :D Men det är väl inte hemskare än t ex att äta andra levande varelsers kroppar om man tänker efter?

Och många djur käkar ju upp sitt eget spill: kaninen äter sin avföring, katten äter upp sin efterbörd etc...
  • CAL
    GullpuckotMe skrev 2012-07-09 19:02:01 följande:
    CAL: lite nyfiken, du förklarar dig att du inte ha mördat din kompis och du har ingen vän som dött.. MEN du beskriver ändå "vännen" som HONOM?
    Jag har inte mördat min kompis och jag har ingen vän som dött. Jag skulle berätta en hemlighet som handlade om vännen, men det blev något fel så det stod mördat istället. Därför skriver jag honom eftersom vännen jag skulle skriva om är en kille, men han lever.
    Boost skrev 2012-07-09 19:03:23 följande:
    Och samtidigt undviker CAL att svara på vad som skulle stå istället för mördat.
    Lurigt. 
    Jag har svarat till någon här i tråden som frågat. 
    Anonym skrev 2012-07-09 19:08:33 följande:
    ?? Ingen är ju mördad! Läs mitt inlägg..
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?